Jump to content

Demolution man

Recommended Posts

Geplaatst:
Moet ik na de missie shake down alle bedrijven kopen?

:cya:

Als ik me goed kan herineren kan je dat doen naar cop lan(je ziet ook een filmpje aan het einde)

Je moet die bedrijven ook kopen om de spel 100% te voltooien

gr.kratod

• 2 weken later...
Geplaatst:
Moet ik na de missie shake down alle bedrijven kopen?

:cya:

Zoals gezegd moet je wel alle bedrijven kopen om op 100% uit te komen. Om het "originele verhaal" uit te spelen hoef je niet alles te kopen.

Er zijn een aantal bedrijven te koop na Shakedown, daar kan je missies krijgen, als je deze voltooid heb komt er een teller te staan waardoor je elke dag geld op kunt halen bij het bedrijf om daarmee weer andere bedrijven te kopen. Na een tijdje krijg je dan een telefoontje dat je naar de Printworks moet komen, hiermee starten de laatste twee missies van het spel, als je dan nog niet alle bedrijven hebt gedaan kan je die nog na de laatste missie doen, alleen is het echte verhaal van de hoofdpersoon wel zo ongeveer afgelopen na die 2 laatste missies.

Geplaatst:

Als je dat wilt, dat brengt geld op+ Maar je moet eerst en flink pak geld hebben. Heb je al gekeken naar het prijskaartje van de Malibu Club? 120 000 $

Maar als je je geld van de eerste tot de laatste missie hebt gespaard kan dit geen probleem zijn om het te betalen.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Je hoeft niet per se gelijk te kopen, je kan ook eerst de hoofd missies dan de zijmissies zoals bedrijven.

JeremyVosJV Advies.

Bewerkt: door JeremyVosJV
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik raad ook niet aan om de Malibu Club eerst te kopen. Zelf vind ik het handig om te beginnen met iets winstgevenders. De Boatyard is behoorlijk makkelijk. Het gebouw kost 10.000, de missie levert 6.000 op en per dag geeft hij je nog 2.000. Die 10.000 is dus zomaar terug verdient. En die missie kun je ook vaker doen om meer geld te krijgen. Ook Sunshine Autos is een aanrader. De aanschafprijs is hoog, maar daarna kun je autos daar inleveren voor een royaal bedrag. En als je alle lijsten voltooid hebt heb je een asset van 9.000!

En de titel past er overigens niet bij, want dit gaat over de assets. Demolition Man is een missie vrij vroeg in de storyline.

• 2 weken later...
Geplaatst:
je hoeft demolition men niet te doen want dat is een zijmisiie tenzij je 100% wilt maar jaah :cya::tu:

Delemotion Man moet je WEL doen.

aangezien daarna Two Bit Hit komt en als je die hebt gedaan zul je de missie's voor de Haitians en de Cubans gaan doen en DIE zijn belangrijk voor de 100%

Geplaatst:
je hoeft demolition men niet te doen want dat is een zijmisiie tenzij je 100% wilt maar jaah :cya::tu:

aangezien daarna Two Bit Hit komt en als je die hebt gedaan zul je de missie's voor de Haitians en de Cubans gaan doen en DIE zijn belangrijk voor de 100%

Hij zegt toch ook tenzij je voor de 100% wilt gaan. ;) Het komt er dus op neer dat 'Demolition man' alleen nodig is voor de 100% en niet voor de storyline.

Geplaatst:

Hij zegt toch ook tenzij je voor de 100% wilt gaan. ;) Het komt er dus op neer dat 'Demolition man' alleen nodig is voor de 100% en niet voor de storyline.

Ow dat had ik even over het hoofd gezien.

Maar ik legde het voor de zekerheid even uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...