Jump to content

xbox kopen?

t3hpwn4g3

Recommended Posts

Geplaatst:

heeey,

ik ben van plan een xbox 360 te kopen, maar ik vraag mij nog een paar dingen af. ik zag namelijk op kassa op tv een onderwerp over de xbox 360 over de problemen met de cd ding. maar komen die echt overal voor? ik heb al aan vrienden gevraagd, zij hebben geen problemen. kan ik de xbox ook op normale tvs aansluiten? ik heb namelijk alleen een normale tv :( en wat is het verschil tussen een harde schijf en een memory card?

^_^

Geplaatst:

Welkom op het forum :D

Ik heb ook een Xbox 360 en ik zal proberen je te helpen. :D

Het onderwerp van Kassa op TV ging toch over dat de Xbox 360 krassen maakte op je discs? Nou, dat probleem komt niet zo heel erg vaak voor als je denkt. Bijna geen van mijn vrienden hebben het probleem, en aangezien zij de console al sinds de release hebben moet je je er niet druk over maken. De nieuwere consoles hebben ook een betere drive. En als je de de spellen op de harde schijf installeert is de kans op bekrasde discs bijna nihil :D

Je kunt gerust je toekomstige Xbox 360 op te normale televisie aansluiten. Ik heb het ook en het werkt prima!

De hardeschijf en de memory cards verschilden niet veel van elkaar toen er nog geen nieuwe dashboards waren. Nu zijn ze er wel, en je kunt spellen op je HDD instaleren. Veel makkelijker :D Ik weet niet of je ze op memory cards kunt instaleren, maar ik neem aan van niet :)

Ik hoop dat ik je goed heb geholpen. =D

Geplaatst:

Uhu, gewoon de spellen waar je het meeste op speelt op je HDD installeren.

Het allergrootste verschil tussen HDD en memorycard is de opslagruimte.

De normale HDD is 60 GIG ( Of je kan ook 120 GIG kopen als je van plan bent om heel veel XBOX originals te kopen, heel veel demo's te downloaden en al je spellen te installeren)

Geplaatst:

Je kunt hem gewoon op een normale TV aansluiten.

En dat discs gedoe is nu voorbij. Ik heb nog een oude DVD drive gehad die nog krassen maakte (Xbox 360 uit eind 2007). Maar ik heb hem laten opsturen en heb nu de nieuwste drive.

Jij als nieuwe koper zal dan uiteraard ook de nieuwste drive krijgen. ;)

Tevens moet je weten dat je voor Xbox Live (online gamen) wel moet betalen (€60 voor een jaar €20 voor 3 maanden).

Maar daarvoor krijg je wel hele goede service (ik heb nog nauwelijks tot geen problemen gehad m.b.t. Xbox Live!). :tu:

BTW Als je nog iemand hebt waar je thuis mee kunt spelen, zou ik je 360 bij Bol.com kopen, daar krijg je een gratis tweede controller erbij en een spel naar keuze uit 14 games. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...