Ivel65 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hoi, Allereerst een dikke proficiat aan de forumbeheerders hier! Kan ik met mijn vriend samen op 1 PS op GTA gaan? Ik heb de zoekfunctie al eens uitgeprobeerd, en vind hier niks over. Ik heb 2 controllers, maar ik kan niet gevonden krijgen hoe we met 2 eventueel in een gedeeld scherm kunnen gaan. Is dit mogelijk? Alvast bedankt voor de reacties, en we komen mekaar zeker wel eens tegen in de free mode ofzo. Groeten, Ivel65 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hoi, Allereerst een dikke proficiat aan de forumbeheerders hier! Kan ik met mijn vriend samen op 1 PS op GTA gaan? Ik heb de zoekfunctie al eens uitgeprobeerd, en vind hier niks over. Ik heb 2 controllers, maar ik kan niet gevonden krijgen hoe we met 2 eventueel in een gedeeld scherm kunnen gaan. Is dit mogelijk? Alvast bedankt voor de reacties, en we komen mekaar zeker wel eens tegen in de free mode ofzo. Groeten, Ivel65 Ik denk dat het alleen via online functie gaat .Teminste ik zou niet weten hoe het anders moet ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hoi, Allereerst een dikke proficiat aan de forumbeheerders hier! Kan ik met mijn vriend samen op 1 PS op GTA gaan? Ik heb de zoekfunctie al eens uitgeprobeerd, en vind hier niks over. Ik heb 2 controllers, maar ik kan niet gevonden krijgen hoe we met 2 eventueel in een gedeeld scherm kunnen gaan. Is dit mogelijk? Alvast bedankt voor de reacties, en we komen mekaar zeker wel eens tegen in de free mode ofzo. Groeten, Ivel65 Ik denk dat het alleen via online functie gaat .Teminste ik zou niet weten hoe het anders moet ^^ Het kan ook niet anders, de enigste manier van multiplayer is online, en zul je dus 2 playstation's nodig hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Je kan natuurlijk om de beurt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ivel65 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 hoi allemaal, Bedankt voor de reacties. Dat vind ik dan eigenlijk wel een minpuntje van de GTA IV versie.. Ik had bijvoorbeeld graag gewoon thuis (niet on-line) samen met kameraden op de GTA gespeeld. Maar voor de rest heb ik me al wel goed geamuseerd !! Nog veel succes met het forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.