Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hej mensen. Ik heb al een soort gelijk topic aangemaakt, maar niemand heeft het waarschijnlijk gezien ofzo Maar als ik GTAIV speel, dan kan ik bijna nooit een game joinen, of ik zie de helft niet. Bijvoorbeeld met de clanmeeting, ik had nooit problemen, totdat ik een nieuw modem kreeg. Een Tompson 780 nogiets, maar ik heb daar nu dus veel problemen mee KAn AUB iemand helpen, want ik heb al heel het internet rond gezoocht, en niks gevonden Kheb BTW Nat 2, en UPnP ingeschakeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Kijk eens in je oude topic en je zult zien dat ik daar een paar dagen geleden ook al iets had gepost : Nick, ben je draadloos verbonden?Want dan kan je bij een zwakke verbinding (en sloom internet??) soms geen UPnP worden gezien. Als ik met m'n ps3 bijv.30% verbinding heb kan ik ook vaak geen UPnP ''bereiken'' en zit ik ook op NAT Type 3. Je kan (als je draadloos verbonden bent) dus het beste op 1 van de volgende manieren oplossen: Verbind je PS3 gewoon via een internetkabel: Hij kan niet een minder sterk singaal krijgen en het is bovendien (bijna) altijd sneller dan draadloos Koop een nieuwe antenne voor op de router: DEze heb ik wel eens zien liggen bij Dixons en de kleinste/goedkoopste was volgensmij €15,- . Een betere antenne zal het singaal vergorten/versterken. Veel succes, dat we je maar snel terugzien op de meetings . Groetjes mede LKZ lid GTA Master 1, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Kijk eens in je oude topic en je zult zien dat ik daar een paar dagen geleden ook al iets had gepost :Nick, ben je draadloos verbonden?Want dan kan je bij een zwakke verbinding (en sloom internet??) soms geen UPnP worden gezien. Als ik met m'n ps3 bijv.30% verbinding heb kan ik ook vaak geen UPnP ''bereiken'' en zit ik ook op NAT Type 3. Je kan (als je draadloos verbonden bent) dus het beste op 1 van de volgende manieren oplossen: Verbind je PS3 gewoon via een internetkabel: Hij kan niet een minder sterk singaal krijgen en het is bovendien (bijna) altijd sneller dan draadloos Koop een nieuwe antenne voor op de router: DEze heb ik wel eens zien liggen bij Dixons en de kleinste/goedkoopste was volgensmij €15,- . Een betere antenne zal het singaal vergorten/versterken. Veel succes, dat we je maar snel terugzien op de meetings . Groetjes mede LKZ lid GTA Master 1, Dat zag ik net, maar dat topic was omdat ik geen UPnP had, en dat heb iknu wel. Maar ik heb draadloos internet. En als ik een kabel aansluit, dan helpt het nog niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Verder niemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Een Uniek Probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Een Uniek Probleem? Geen uniek probleem, maar ik heb je vorige topic, en deze, dus over het hoofd gezien. Om je gerust te stellen, ik heb ook een Thompson Speedtouch 780, en bij mij werkt het prima. Eerste vraag, op wat voor console speel je? Voor de 360 heb ik namelijk al een tutorial gemaakt over hoe de thompson juist in te stellen. Mocht je gamen op PC of PS3, kan ik je wellicht ook wel helpen, maar moet ik eerst even wat research doen.... PB me even als je hebt gereageerd hier of PB het sowieso even, dan kan je eerder een reactie verwachten van mij dan wanneer ik eraan moet denken je topic op te zoeken! Bewerkt: 21 februari 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Een Uniek Probleem? Geen uniek probleem, maar ik heb je vorige topic, en deze, dus over het hoofd gezien. Om je gerust te stellen, ik heb ook een Thompson Speedtouch 780, en bij mij werkt het prima. Eerste vraag, op wat voor console speel je? Voor de 360 heb ik namelijk al een tutorial gemaakt over hoe de thompson juist in te stellen. Mocht je gamen op PC of PS3, kan ik je wellicht ook wel helpen, maar moet ik eerst even wat research doen.... PB me even als je hebt gereageerd hier of PB het sowieso even, dan kan je eerder een reactie verwachten van mij dan wanneer ik eraan moet denken je topic op te zoeken! Ik speel op de Playstation 3. Had hiervoor een modem, een andere speedtouch(Geen Tomson 780) en een lynksis router.. Maar toen ging het modem op een moment kapot(Daarvoor noooooit problemen gehad met internet op de ps3), en toen kregen we dé Tomson 780 die zonder router werkt maar met een ingebouwde draadloze ontvanger... Naja, en nu heb ik dus Problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.