Jump to content

Multiplayer


mollerpunker

Recommended Posts

Hey allemaal ;) ben al een tijdje weer aan het spelen en enkele keren geprobeerd om in een multiplayer game te komen wat een enkele keer lukt.

Als ik via die gsm player match --> live --> custom game doe,

krijg je zo'n scherm waar je alle games, wel al dan niet gefilterd, kan zien ... als ik dan dubbele klik doe op een game met bijvoorbeeld 10 spelers van de 32, gaat hij laden en vervolgens krijg ik een nieuw venster met alleen mijn naam in een lijst en ik kan dan alle game opties selecteren ( volgens mij doe ik zelf dan een nieuwe game starten )

hoe los ik dit op of wat doe ik fout ? ik wil wel eens een team death match met 15 andere spelen :puh:

alvast bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem heb ik regelmatig, heel erg irritant. Want meestal zijn het de servers waar wel aardig wat spelers inzitten die dit doen. In dit geval probeer ik een andere server die het wel doet.

Ik zou hier zelf ook echt graag een oplossing voor hebben... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wees gerust, jij bent neit de enigste...

Een enorme hoeveelheid mensen heeft hier last van, volgens r* komt het door de NAT settings, maar dat kun je ontkrachten, aangezien we gewoon verder alle spellen online kunnen spelen.

op de supportpagina van r* staat wleke ports je kunt openen, misschien dat dat helpt, maar de kans is klein.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...