2fast{0} Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Need For Speed heeft de vele kritiek over NFS Undercover ook zeker zelf gehoord en er kwamen op dat moment geruchten dat Need For Speed zou stoppen, niets minder, ze komen met een nieuwe deel op de markt. Need For Speed zou weer helemaal de markt in moeten stampen. Ze gaan proberen om dit jaar 3 nieuwe delen uit te brengen waaronder 'Need For Speed Shift' die dit najaar uit zal komen voor de PC, PS3, PSP en Xbox360. De nieuwe game zal zich vooral richten op realistische bewegingen in de game, van zowel de bestuurder, maar ook van de auto moeten de bewegingen realistisch zijn. In dit nieuwe deel wil NFS zich gaan richten op het 'echte' rijden en minder op het verhaal en de andere dingen eromheen. Zo kwam al naar boven dat het minder underground word en ook de hiphop scene die in de game te vinden was zou minder worden. Volgens EA marketing baas Keith Munro zou dit nieuwe deel weer alles goed moeten maken en is ook zeker opgewonden over de game. De flitsende 3D HUD die deze game zal gebruiken moet alles zo realistisch mogelijk maken, zo zal je ook de G krachten op de bestuurder kunnen ervaren en kun je in cockpit stand ook de gehele auto van binnen kunnen zien. (screenshot hierboven) Wat Keith Munro nog kwijt wou is dat hij erg enthousiast was over de game en dat hij niet kan wachten op de reacties van de fans die nogal veel kritiek hebben gehad op de afgelopen delen. Maar dit zou weer helemaal goed moeten komen door NFS: Shift die zich focust op de realiteit. Wat hij nog niet wist de zeggen is de exacte datum dat ze spel zou uitkomen, maar dit moet dit najaar al wel op de markt zijn. Er is op dit moment nog wel 1 screenshot beschikbaar van deze nieuwe game die hierboven te zien is. Bewerkt: 9 februari 2009 door 2fast{0} Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Eerst zien, dan geloven. Ze zijden bij ieder NFS al dat hij veel beter zou worden maar daar klopte ook niks van. En bovendien kan je ook niet veel verwachten als ze 3 games in een jaar willen uitbrengen. Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Eerst zien, dan geloven. Ze zijden bij ieder NFS al dat hij veel beter zou worden maar daar klopte ook niks van. En bovendien kan je ook niet veel verwachten als ze 3 games in een jaar willen uitbrengen. Mee eens..Bij Undercover zeiden ze dat ook.En bij Pho Street ook .Dus ik wacht ook eff af Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ja, inderdaad. Zelfde gevalletje als hierboven. Need for Speed is de afgelopen 2 jaar erg minder gegaan. Most Wanted was eigenlijk gewoon de laatste NFS die een beetje kwaliteit bracht. Carbon werd minder, ook niet echt slecht te noemen, maar ProStreet was gewoon slecht! En UnderCover was ook niet goed te noemen. Ik hoop dat ze met een demo aan komen, zodat mensen zelf kunnen oordelen of het wat is of niet. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Hopelijk verprutsen ze het nu niet weer.... anders kunnen ze net zo goed stoppen met de serie en de tijd in een mooie shooter steken. en BTW, dit was al een tijdje bekend hoor Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ze snappen het nog steeds niet daar bij ea. Een jaar is gewoon veel te weinig om een goede game uittebrengen. Oke sportgames maar dat zijn uitzonderingen. Als EA de makers gewoon 2 jaar gaf zal NFS weer de kwaliteit hebben zoals Hot PersuitII. En volgens mij staat er dat ze 3 delen uitbrengen ik hoop dat het een typfout is want anders kan je nog niet eens een normale race rijden voordat het spel chrasht. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ze snappen het nog steeds niet daar bij ea. Een jaar is gewoon veel te weinig om een goede game uittebrengen. Oke sportgames maar dat zijn uitzonderingen. Als EA de makers gewoon 2 jaar gaf zal NFS weer de kwaliteit hebben zoals Hot PersuitII. En volgens mij staat er dat ze 3 delen uitbrengen ik hoop dat het een typfout is want anders kan je nog niet eens een normale race rijden voordat het spel chrasht. Ze zijn niet vanaf nu bezig met 3 delen, maar ze willen dit jaar 3 delen uit gaan brengen, waaronder Shift. Het kunnen ook gewoon extra contents zijn voor NFS: Shift, maar ik ben het ook eens met de mensen hier dat ze al de hele tijd zeggen dat het een goeie opvolger word, maar we kunnen alleen afwachten en hopen op een goeie game! Reageren
ken9 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ze snappen het nog steeds niet daar bij ea. Een jaar is gewoon veel te weinig om een goede game uittebrengen. Oke sportgames maar dat zijn uitzonderingen. Als EA de makers gewoon 2 jaar gaf zal NFS weer de kwaliteit hebben zoals Hot PersuitII. En volgens mij staat er dat ze 3 delen uitbrengen ik hoop dat het een typfout is want anders kan je nog niet eens een normale race rijden voordat het spel chrasht. Ze zijn niet vanaf nu bezig met 3 delen, maar ze willen dit jaar 3 delen uit gaan brengen, waaronder Shift. Het kunnen ook gewoon extra contents zijn voor NFS: Shift, maar ik ben het ook eens met de mensen hier dat ze al de hele tijd zeggen dat het een goeie opvolger word, maar we kunnen alleen afwachten en hopen op een goeie game! het plaatje bij de begin post ziet er grafisch er erg goed uit Reageren
Rullez Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Als ik mij niet vergis komen er vier nieuwe delen. Een voor de handheld, een voor de pc gratis online, een die de simulatie kant opgaat en er is nog een geheim project.... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Ach, iedereen die zegt dat NFS zuigt zijn naar mijn mening meelopertjes. EA Games maakt elke keer weer een werkende game, wat niet over Gta: IV kan gezegd worden, hé guys? Met z'n duizenden errors is IV bij mijn weten de recordhouder in errors, maar dat terzijde. Ik ben superblij dat ze dit nieuws meedelen, NFS for life! Jammer dat m'n PC te zwak is, en over 1 van die consoles beschik ik niet... Bewerkt: 8 februari 2009 door MegaPilot Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) De andere 2 delen die gepland zijn voor 2009 heten NFS Nitro en NFS World Online met 2 screens erbij. De laatste word een gratis online game die alleen voor de PC beschikbaar zal zijn waar je elkaar zult kunnen uitdagen en kunt rijden in 1 van de grootste selectie aan auto's. Bewerkt: 9 februari 2009 door 2fast{0} Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ach, iedereen die zegt dat NFS zuigt zijn naar mijn mening meelopertjes. EA Games maakt elke keer weer een werkende game, wat niet over Gta: IV kan gezegd worden, hé guys? Met z'n duizenden errors is IV bij mijn weten de recordhouder in errors, maar dat terzijde.Ik ben superblij dat ze dit nieuws meedelen, NFS for life! Jammer dat m'n PC te zwak is, en over 1 van die consoles beschik ik niet... Dus als ik een spel slecht vind, ben ik gelijk een meeloper omdat andere mensen het ook slecht vinden? Foute instelling MegaPilot. Een hele foute instelling. Je kan mensen niet beoordelen op slechts een mening. Bij deze heb ik je dan ook aan mijn negeer lijstje toegevoegd. Nu tevreden? Overigens ook een slecht voorbeeld om een game te vergelijken qua presaties aan bugs. Zo kan een of ander blij barbie pony spel geen enkele bug bevatten, maar ik zal het nogsteeds nooit spelen. En bovendien zit NFS ook bomvol met bugs. Dus eigenlijk heb je niks te klagen. Ontopic: Ik moet zeggen dat de screens er erg goed uit zien. Die nitro auto is erg mooi en die World Online screen ziet er een beetje uit als Underground 2. De beste uit de serie. Ik heb dan ook wel weer een beetje hoop gekregen in een goede NFS. Reageren
the_dan Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 wat was er eigelijk zo slecht aan nfs de laatste die ik ooit heb gespeeld is most wanted op de gamecube Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Dus als ik een spel slecht vind, ben ik gelijk een meeloper omdat andere mensen het ook slecht vinden? Foute instelling MegaPilot. Een hele foute instelling. Je kan mensen niet beoordelen op slechts een mening. Bij deze heb ik je dan ook aan mijn negeer lijstje toegevoegd. Nu tevreden? Ik ben het gewoon kotsbeu dat ze altijd op NFS zitten zeiken zonder NFS ooit maar gespeeld te hebben...Het was een harde reactie, maar anders begrijpen mensen toch niet wat ik zeg... Reageren
Hayte Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Dus als ik een spel slecht vind, ben ik gelijk een meeloper omdat andere mensen het ook slecht vinden? Foute instelling MegaPilot. Een hele foute instelling. Je kan mensen niet beoordelen op slechts een mening. Bij deze heb ik je dan ook aan mijn negeer lijstje toegevoegd. Nu tevreden? Ik ben het gewoon kotsbeu dat ze altijd op NFS zitten zeiken zonder NFS ooit maar gespeeld te hebben...Het was een harde reactie, maar anders begrijpen mensen toch niet wat ik zeg... Dus als de mening van een ander niet overeenstemt met de mening van jouw, zijn we meelopers? Ik heb trouwens NFS gespeeld van UG2 tot ProStreet, omdat ik PS zo slecht vond... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.