Flashingdemon666 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Dus als ik een spel slecht vind, ben ik gelijk een meeloper omdat andere mensen het ook slecht vinden? Foute instelling MegaPilot. Een hele foute instelling. Je kan mensen niet beoordelen op slechts een mening. Bij deze heb ik je dan ook aan mijn negeer lijstje toegevoegd. Nu tevreden? Ik ben het gewoon kotsbeu dat ze altijd op NFS zitten zeiken zonder NFS ooit maar gespeeld te hebben...Het was een harde reactie, maar anders begrijpen mensen toch niet wat ik zeg... En wie zegt dat ik nooit NFS speel? Ik heb hier NFS 1, NFS HP 2, NFS U2 en NFS MW liggen, allemaal uitgespeelt. En dan heb ik ook nog Carbon verschillende keren op de ps3 gespeelt, en NFS Pro Street op de DS. Dus ik heb ze wel degenlijk gespeelt. Ik vind de hele spellen reeks ook niet slecht, maar ik vind gewoon de spellen die na Underground 2 komen gewoon erg saai. Met dat deel hebben ze al het goede uit de NFS serie gegooit en het is daarna alleen maar berg afwaards gegaan. EN wat als nog. Iemand zeikt over NFS. Iemand mag een spel toch gewoon niet leuk vinden. Kleine meisjes zullen GTA, Max Payne of Manhunt ook niet leuk vinden. Dat mag toch ook gewoon? Zo mogen wij NFS niet leuk vinden en daar over zijken. Als jij mijn favoriete spel voledig afkraakt dan ga ik toch ook niet als een debiel lopen roepen dat iedereen die er het zelfde over denkt als jij een meeloper te noemen en er vervolgens onzin bij verteld? Dat is dus net die overdreven reactie die jij plaatste en je vind het nog terecht ook. Overigens os het toch ook een k#t excuus om te zeggen: "Ik ben het kotsbeu dat NFS afgekraakt word, dus daarom gedraag ik mij als een idioot."? Als jij het niet eens bent met de programering van een tv zender ga je hun hooftgebouw toch ook niet in de fik steken omdat 'ik het kotsbeu ben en anders toch niemand luisterd'. Of wel soms. Bovendien beoordeel je wel iemand op zijn niet racistise mening. Zoals ik in de alinea hierboven al uitlegde. Reageren
the_dan Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 ds spellen kan je niet vergelijken met xbox en ps spellen :duh: Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 ds spellen kan je niet vergelijken met xbox en ps spellen :duh: Dus? Het gaat over de apnormale reactie van MegaPilot. Bovendien heb ik alle andere NFS spellen (op Carbon na, die heb ik op de ps3 gespeelt) op de pc met maximum graphics gespeelt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Warrock, ik spreek in het algemeen, niet over jou. Midnight Club LA is zogezegd wel goed, ik heb 'm even gespeeld bij iemand thuis, maar na drie minuten was ik er op uit gekeken. Punt is dat alles wat Rockstar maakt zogezegd altijd goed is. En EA Games is hier het zwarte schaap. Dat komt door een groot deel door dit topic. Ik heb overdreven gereageerd aangezien het grootste deel van de afzeikers van NFS de game nooit hebben aangeraakt. Zelf vind ik sommige NFS-games ook wat slapjes, maar om daarom heel de serie af te kraken vind ik overdreven. Ik doel niet op jou, maar in het algemeen. Punt is dat het hier vol Rockstarfanboys zit en vol met EA Games afzeikers. Punt is dat Rockstar amateuristisch GTA: IV voor de PC heeft gemaakt, mensen met superspecs kunnen de game met moeite spelen. Als je dat dan vergelijkt met EA Games die altijd een werkende game kunnen maken, is dat een groot verschil. Ik heb inderdaad overdreven gereageerd, mijn excuses. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Het is ook wel erg een keuze van smaak, maar ook ik ben van mening dat de Midnight club reeks (heb alleen 3dub, LA) beter is dan de NFS's NA Mostwanted. Het rijden in LA vond ik veel natuurlijker aanvoelen dan in Undercover, hoewel ik nog nooit auto heb gereden En ik vond ook dat het er beter uitzag! Het is gewoon ook een feit dat de tuning er bij NFS steeds meer bij in is geschoten, vind ik dan. Een topspel zou zijn: Tuning van NFS U2+ Midnight club3 dub, looks en vinyls van LA, politie van Most wanted en de auto's van alle spellen bij elkaar Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Ik heb vanaf UG2 ze allemaal gespeelt, ik vond UG1 en 2 echt geweldig, dat was echt hardcore arcade racen en ook gewoon grappig. Die spellen waren hun tijd toen best ver vooruit, de Ai in UG2 is zo best goed. Vanaf most wanted vond ik het echt slecht worden, het verhaal van MW sloeg echt nergens op en de politie leek wel een stel josties, die beuken echt als een stel mocholen op je in. Pro street sloeg echt nergens op en UC was ook 3 keer niks, zo kom je elke race dezelfde auto tegen etc. UC was by far de slechtste nfs ooit, de game lagde echt als hel en de game laadde voor geen meter. t.o.v van pro street was er by uc totaal nisk nieuws aan toegevoegd, je reed alleen in een mooie stad waar je niks van ziet. Ik heb echt zin in de nieuwe NFs, nitro lijkt me echt stoer, dat lijkt me richting het tunen te gaan en de online lijkt me ook echt vet. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Nieuwe foto's!: :dans: Ely, Reageren
Ferre Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Eh wacht even. Ze hebben de kritiek opgepikt en gaan verbeteren, maar toch bezorgen ze weer voor de feestdagen een nieuwe game? Kom dan minimaal eind 2010 met je games. Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 De eerste screen vind ik wel mooi, maar deze nieuwe zijn echt waardeloos, ze lijken toch weer met de blur te komen, daar heb ik echt een hekel aan, door dat werden de games na mw bijna onspeelbaar omdat je in de bochten geen reet zag. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Bumpje? Als NFS een echt goede game wil maken, moeten ze in MIJN ogen spellen gaan combineren.. Dat ze de vrijheid van NFS Most Wanted en het verhaal, met de schade van NFS ProStreet combineren, dat zou ik persoonlijk super vet vinden.. Btw, ik snap nog steeds niet waarom mensen Pro Street afzeiken Ik vond het een super vette game, vooral door de nieuwe schades en ook door het ´bijna realistisch´ rijden. Maar mensen die zeggen dat NFS Undercover een flop is, ben ik het wel mee eens. Als je tegenwoordig met bijna 400 KM\H door een scherpe bocht kan, vind het ik het toch als een trouwe fan van NFS te ver gaan Nick Reageren
moechy Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Dus als ik een spel slecht vind, ben ik gelijk een meeloper omdat andere mensen het ook slecht vinden? Foute instelling MegaPilot. Een hele foute instelling. Je kan mensen niet beoordelen op slechts een mening. Bij deze heb ik je dan ook aan mijn negeer lijstje toegevoegd. Nu tevreden? Ik ben het gewoon kotsbeu dat ze altijd op NFS zitten zeiken zonder NFS ooit maar gespeeld te hebben...Het was een harde reactie, maar anders begrijpen mensen toch niet wat ik zeg... Dan moet je je toch eens gaan afvragen of het niet aan jou ligt.... Ontopic: NFS Pro street en Undercover zogen gewoon. Punt andere lijn. En als Onze geliefde MegaPilot me dan een meelopertje vind so be it. But I don't fucking Care. Reageren
FerryN Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik hoop dat ze niet van die overdreven kut bumpers en spoilers erin zetten. Vele van MW en later waren gewoon kotslelijk, vleugels die op een vliegtuig passen en die je nog niet eens op een tank wilt zetten zo lelijk. Porsches die al breed zijn nog 2 meter verbreden met 10 uitlaten en 1000 gaten in de bumpers die je alleen maar afremmen, velgen die 80kg per stuk wegen en lachgasflessen met een capaciteit van 1.000.000 liter, en een spoiler waarmee je kan vliegen en 20.000 pk die je 500km/u mee kan rijden. en Pro Street was een flop omdat NFS eigenlijk een straatrace-serie is, en mensen dus geen Simulatie/circuit game verwachten bij een arcade/straatrace game. Bij Prostreet zoog bv. die windtunnel ook, hij had amper nut en gaf geen voordeel/nadeel als je je spoiler te hoog plaatste en zo. Dat ze bij Simulatie maar bij Simbin(GTR serie etc.) en MS(Forza (2)) en Gran Turismo (1,2,3,4,5), dat zijn simulatie games, niet NFS Pro Street. Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik vind jammer dat NFS World online alleen voor de PC komt. Ik zou hem wel willen voor de PS3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.