Jump to content

Brandstof ?

AOSY86

Recommended Posts

Goeidag mensen, ik heet Mr.Elvis + ik heb GTA SA nog niet / pas 10 juni (PC) trouwens mijn 1ste bericht. : :)

ik had een belangrijke vraag:

Ik las bijna heele forum maar ik zag geen topic over benzine voor vervoermiddelen !

heeft 1van jullie probleem gehad met leege tank ofzo ?

Delen op andere websites

Als je wel op je brandstof wilt letten, kan je beter het gangsterspel: Mafia, kopen.

Best realistisch, als er een kogelregen door je auto komt, haal je waarschijnlijk de dichtsbijzijnde tankstation niet.

Meer info hier.

Delen op andere websites

lijkt me leuk om in de nieuwe gta wel te kunnen tanken

ja maar ook wel irri zit je met 5* en politie achter je aan das dan tog best irritant

pak je t0ch andre auto als je 5 juttn agter je aan zit is je auto toch zo kpot :puh:

Delen op andere websites

Als je wel op je brandstof wilt letten, kan je beter het gangsterspel: Mafia, kopen.

Best realistisch, als er een kogelregen door je auto komt, haal je waarschijnlijk de dichtsbijzijnde tankstation niet.

Meer info hier.

Het gaat over SA niet over Mafia

Delen op andere websites

Met Vice City had je mods om te kunnen tanken, vloog je in een helikopter was opeens de tank leeg en storte je neer :lol:.

Voor San Andreas (ja ik wacht ook op de pc versie) zal er ook wel een mod komen zodat je kan tanken. Lijkt me alleen een beetje lastig als je van die lange afstanden moet afleggen terwijl de tank binnen de kortste keren leeg is, kan je steeds een andere auto jatten :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...