AOSY86 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Goeidag mensen, ik heet Mr.Elvis + ik heb GTA SA nog niet / pas 10 juni (PC) trouwens mijn 1ste bericht. : ik had een belangrijke vraag: Ik las bijna heele forum maar ik zag geen topic over benzine voor vervoermiddelen ! heeft 1van jullie probleem gehad met leege tank ofzo ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Je tank kan niet leeg. Je hebt wel tankstations maar je kan er niks behalve ze opblazen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Met San Andreas hoef je niet te tanken... -_- Edit: Joriz was me voor. Bewerkt: 1 mei 2005 door Scott16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 o thanx , Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Als je wel op je brandstof wilt letten, kan je beter het gangsterspel: Mafia, kopen. Best realistisch, als er een kogelregen door je auto komt, haal je waarschijnlijk de dichtsbijzijnde tankstation niet. Meer info hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Let wel op voor de tankstations, niet te hard tegen die dingen aanrijden want dan ontploft het en heb je een grote kans dat er "Wasted" komt te staan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 lijkt me leuk om in de nieuwe gta wel te kunnen tanken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 lijkt me leuk om in de nieuwe gta wel te kunnen tanken dan post je dat toch in het Next Gta forum? dit is het forum dat over San andreas gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 dat zal er vast wel al op staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 dat zal er vast wel al op staan :ph34r: :ph34r: nee het staat er nog ni op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KeukenDeur Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 lijkt me leuk om in de nieuwe gta wel te kunnen tanken ja maar ook wel irri zit je met 5* en politie achter je aan das dan tog best irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 lijkt me leuk om in de nieuwe gta wel te kunnen tanken ja maar ook wel irri zit je met 5* en politie achter je aan das dan tog best irritant pak je t0ch andre auto als je 5 juttn agter je aan zit is je auto toch zo kpot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 Als je wel op je brandstof wilt letten, kan je beter het gangsterspel: Mafia, kopen.Best realistisch, als er een kogelregen door je auto komt, haal je waarschijnlijk de dichtsbijzijnde tankstation niet. Meer info hier. Het gaat over SA niet over Mafia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steef Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Met Vice City had je mods om te kunnen tanken, vloog je in een helikopter was opeens de tank leeg en storte je neer :lol:. Voor San Andreas (ja ik wacht ook op de pc versie) zal er ook wel een mod komen zodat je kan tanken. Lijkt me alleen een beetje lastig als je van die lange afstanden moet afleggen terwijl de tank binnen de kortste keren leeg is, kan je steeds een andere auto jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.