Soulreaver Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Hey mensen!!!!!!!!!!111111111111 Ik heb een probleem 10 minuten geleden speelde ik nog lekker gta maar omdat mn game af en toe vastloopt moet ik me pc met de knop uitzetten... en als ik nu gta probeer te spelen staat er dat hij geen audio kaart kan vinden en nyu hoor ik helemaal geen geluid meer... NERGENS dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Wat zijn je PC specs? Reageren
ikt Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Reinstaller je auto drivers. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 pfffft ik kan niet toveren x'] als het niet simpeler kan bel ik wel een vriend van ons Reinstaller je auto drivers. weet jij waar ik een samenvatting kan vinden hoe ik dat doe? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<< Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Klinkt als een Crash van je geluidskaart. Er is ook om de PC specs gevraagd, maar ook die zijn tot nu toe nog niet gegeven op deze manier kunnen mensen je niet echt 100% helpen. Je kan je specs vinden door flitskikker tool te downloaden. Of simpelweg iemand vragen die het wel kan weten (vriend ofzo) of eventjes zoeken via google. Je computer meerdere malen uitzetten door gewoon de knop in te drukken van je pc is niet een van de beste opties die je kunt doen, als gta vast loopt kan je nog proberen om Ctrl+alt+delete te gelijk in te drukken, dan ga je naar taak beheer en dan zoek je bij processen GTA.IV.exe op en druk je op rechtermuisknop beëindigen, Doe dit dus alleen als GTA IV vastloopt, Mocht je hier helemaal geen verstand van hebben, moet je ook even zoeken. Wie lees kan leren Reageren
Soulreaver Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Of gewoon je pc opnieuw opstarten xD dat ik daar een uur later pas achterkom maar toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.