pompbakje Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 als er mensen graag online games spelen heb ik hier een goed spel: cabal het is een spel waarin je met 6 verschillende ventjes kan spelen: Warior - Blader - Force Blader - Force Shilder - Force Archer - Wizard. het lvl cap is lvl 170 en ik heb zelf een lvl 116 WA hier een filmpje van men WA zijn skils Reageren
---Elias--- Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 als er mensen graag online games spelen heb ik hier een goed spel: cabal het is een spel waarin je met 6 verschillende ventjes kan spelen: Warior - Blader - Force Blader - Force Shilder - Force Archer - Wizard. het lvl cap is lvl 170 en ik heb zelf een lvl 116 WAhier een filmpje van men WA zijn skils Je link werkt niet en je youtube code klopt ook niet: Als je een youtube code wilt instellen moet je alleen alles wat achter de V= zetten, dus bv.: [youtube]SNjfUDtuOho[/youtube] En NIET zo: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SNjfUDtuOho[/youtube] Dus dat wordt: Ontopic: Lijkt een toffe game, maar niet mijn stijl. Reageren
pompbakje Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 als er mensen graag online games spelen heb ik hier een goed spel: cabal het is een spel waarin je met 6 verschillende ventjes kan spelen: Warior - Blader - Force Blader - Force Shilder - Force Archer - Wizard. het lvl cap is lvl 170 en ik heb zelf een lvl 116 WAhier een filmpje van men WA zijn skils Je link werkt niet en je youtube code klopt ook niet: Als je een youtube code wilt instellen moet je alleen alles wat achter de V= zetten, dus bv.: [youtube]SNjfUDtuOho[/youtube] En NIET zo: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SNjfUDtuOho[/youtube] Dus dat wordt: Ontopic: Lijkt een toffe game, maar niet mijn stijl. dank je voor mijn fouten recht te zetten ik ben aleen vergeten de muziek eraan toe te voegen :/ Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 skills zijn me iets te overdreven, en volgens mij zit cabal tegenwoordig ook al vol met bots ofniet? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik dacht dat Cabal het volgende spel was. Altans, ik heb de Cabal diskette nog ergens liggen voor de Amiga Commandore A500+ Cabal (zoals ik me het kan herinneren) Reageren
pompbakje Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 skills zijn me iets te overdreven, en volgens mij zit cabal tegenwoordig ook al vol met bots ofniet? Er zijn bots ja, maar Cabal heeft daar iets op gevonden. je moet soms een verification code indrukken binnen de 3 minuten (vb 3x7MlP ofzo). En als je die code 3 keer in een week niet die verification code ingedrukt hebt dan word je gebaned. Maar je moet die code niet inklikken in de stad/als je een shop hebt of als je op dummy's zit (vanaf lvl 95). 1 voordeel aan bots op cabal is dat ze niets oppakken Reageren
pompbakje Geplaatst: 15 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik dacht dat Cabal het volgende spel was. Altans, ik heb de Cabal diskette nog ergens liggen voor de Amiga Commandore A500+Cabal (zoals ik me het kan herinneren) nee Cabal is geen spel dat je van een discette moet halen ofzo. Het is een online game dat je moet downloaden zoals silkroad, Flyff... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.