pompbakje Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 als je met een politiewagen rondrijd en je bots er veel mee en je zorg dat zijn lichten van op zijn dak eraf zijn dan maakt hij een raar geluid. (je moet wel je sireine aanleggen door op je toeter te duwen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 als je met een politiewagen rondrijd en je bots er veel mee en je zorg dat zijn lichten van op zijn dak eraf zijn dan maakt hij een raar geluid. (je moet wel je sireine aanleggen door op je toeter te duwen) Dan zijn je sirenes kapot. Ik vind het wel een leuk geluid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Dat geluid Heerst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Dit is geen EE hoor lol. Ik vind het maar een iritant geluid Bewerkt: 9 februari 2009 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 als je met een politiewagen rondrijd en je bots er veel mee en je zorg dat zijn lichten van op zijn dak eraf zijn dan maakt hij een raar geluid. (je moet wel je sireine aanleggen door op je toeter te duwen) dat is juist echt!!! zijn je sirenes kapot ! dat is nou die mooie engine van gta IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Zoek anders even op internet de definitie van Easter-egg op. Dan kom je erachter dat dit topic niks met een Easter-egg te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 het klopt niet. in real life als de lampen kapot zijn van een politiewagen dan is de sirene nog steeds goed. dat komt omdat de sirene niet in de lampen zit maar voor in de motorkap. maar in gta gaat de sirene volgens mij ook kapot als je alleen maar op de lampen schiet. die eigenlijk in rl alleen voor het licht zorgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thesoldier Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 het klopt niet. in real life als de lampen kapot zijn van een politiewagen dan is de sirene nog steeds goed. dat komt omdat de sirene niet in de lampen zit maar voor in de motorkap. maar in gta gaat de sirene volgens mij ook kapot als je alleen maar op de lampen schiet. die eigenlijk in rl alleen voor het licht zorgen. niet ik heb een keer op tv gezien dat een man een politie wage stal en ermee crashde die sirenes maakt erg raar geluid ik d8 dat het politie op je hielen was ... Dus in RL is het denk ik ook zo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Maar als je in IV de lampen kapot schiet is de sirene nog steeds goed hoor, dus waarschijnlijk als je teveel met de voorkant botst gaat hij kapot ofzo. Ik zoek het morgen nog wel eens uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 Maar als je in IV de lampen kapot schiet is de sirene nog steeds goed hoor, dus waarschijnlijk als je teveel met de voorkant botst gaat hij kapot ofzo. Ik zoek het morgen nog wel eens uit. Voor zover ik weet, maakt de sirene alleen een vreemd geluid als je eens rolt met de politiewagen, waardoor je dus op de sirene beland, en de boxen, of wat het ook mag noemen, kapot zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 Dat is ook. Ook als je alle lampen kapot schiet doen ze het nog steeds. Onder de grote ''lampen'' zitten eigenlijk gewoon kleurloze lampen. Als je die kapoit schiet stoppen de zwaailichten definitief. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
macosxnews Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Haha dat had ik laatst ook, dat is vet lollig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeroen5252 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Ik vind het ook een leuk geluid. En meestal schiet ik ze kapot bij het vliegveld. Wie vind het nou niet leuk.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goldadon Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Zoek anders even op internet de definitie van Easter-egg op. Dan kom je erachter dat dit topic niks met een Easter-egg te maken heeft. Helemaal mee eens. Op dit forum-onderdeel over Easter-eggs kom je van die rare topics tegen. Het lijkt soms net of iemand die zo'n raar topic maakt , voor het eerst GTA IV heeft gespeeld en dan zijn eerste meegemaakte dingetje online wil zetten en niet in de gaten heeft dat dit geen Easter-egg is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xyzoron Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) De sirene (dat ding wat het geluid maakt) zit in de moterkap, als je op de lichten bovenop schiet zou het geen effect moeten hebben, maar misschien heeft het iets met het Elektriciteitscircuit van de lampen en de sirene samen te maken, waardoor er een kortsluiting kan ontstaan en zo een raar geluid kan maken, omdat de luidspreker de frequentie niet goed doorkrijgt. Ik zie dit alleen niet als een easter egg, want het is iets wat niet grappig getint is, niet moeilijk te vinden is en geen achterliggende gedachte heeft en bovenal: je hoeft er helemaal niet naar te zoeken! Bewerkt: 27 februari 2009 door Xyzoron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.