graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 ik vroeg mij af of mijn computer gta iv aan kan-en dan be doel ik op very-hich/hichest dit zijn de dingen. WINDOWS VISTA HOME PREMIUN processor: 2keer-intel® pentium® cpu 280ghz geheugen-ram: 2048mb-1333mhz sirvice: vista-pack 3 videokaart: 512mb-400mhz meer hoeven jullie niet teweten of wel? ps:moet wel mooi beeld zijn hé anders had ik hem niet gekocht---- pps:ik heb de ram-geheugen en videokaart nog niet gekocht dus ik kan nog dingen verandere als het mooier kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 processor is zoiezo te langzaam, videokaart ook, ik weet niet het model maar een kloksnelheid van 400MHz is niet goed. En de kloksnelheid van dat geheugen word waarschijnlijk niet eens op dat moederbord ondersteunt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) processor is zoiezo te langzaam, videokaart ook, ik weet niet het model maar een kloksnelheid van 400MHz is niet goed. En de kloksnelheid van dat geheugen word waarschijnlijk niet eens op dat moederbord ondersteunt. met dat spul kan ik tog wel goed op medium-hich spelen of niet? en anders zeg maar wat ik nodig heb ( als dit wat ik heb niet goed is) voor op hichest te spelen en dat doe niet sloom is maar zoals het hoord Bewerkt: 8 februari 2009 door graafschap.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hiermee kan je het amper op low spelen. En het systeem gaat niet eens opstarten met dat geheugen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hiermee kan je het amper op low spelen.En het systeem gaat niet eens opstarten met dat geheugen. ik moet ijgen lijk zeggen 3076mb geheugen (was mijn andere ram vergeten) maar wat heb ik nodig dan voor wat ik wil? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 een nieuwe pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) een nieuwe pc nee we hebben er 1 die id goed voor gta 4 maar kan die niet op is mac... ikkan hem om zetten naar windows maar ik wacht eerst af maar ik vroeg wat ik er wel voor nodig heb om hem goed telaten draaién op mij pc zie vorige berichten ow ja en gta 4 start wel op met alles op low-is alleen erg langzaam ( om het netjes tehouden) Bewerkt: 8 februari 2009 door graafschap.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Wat wil je nou? Alles is heel onduidelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Wat wil je nou?Alles is heel onduidelijk. ik vraag wat ik er WEL voor NODIG heb. dus welke>.......... videokaart:??????? processor:???????? geheugen ram:??? enz als ik een nieuwe pc gabaowen ben ik duurder uit dan dat ik nieuwe dingen in mijn oude pc zet en NOG DUURDER als ik een nieuwe pc koop. snap je mij ik denk dat ik nu duidelijk genoeg ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 als je alles op high wil draaien kost dat je wel €1000,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 als je alles op high wil draaien kost dat je wel €1000,- H H HOE VEEEL! ik zie wel hoe hoog ik alles kan krijgen ( :$ kopen :$ ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 als je alles op high wil draaien kost dat je wel €1000,- Denk je dat? Ik heb een PC gekocht van 500 euro, met een videokaart en voeding erbij van tezamen 200 euro, met 700 euro (waarschijnlijk zelfs 600, als je 'm zelf laat samenstellen) kom je dus toe, als je gewoon op hoge instellingen wilt spelen. Very High of Highest is andere koek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 als je alles op high wil draaien kost dat je wel €1000,- Denk je dat? Ik heb een PC gekocht van 500 euro, met een videokaart en voeding erbij van tezamen 200 euro, met 700 euro (waarschijnlijk zelfs 600, als je 'm zelf laat samenstellen) kom je dus toe, als je gewoon op hoge instellingen wilt spelen. Very High of Highest is andere koek. weet jij wel dan wat ik er voor nodig heb om op hich te spelen? videokaart:??????? processor:???????? geheugen ram:??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 ga ik het hier mee reden op hich? VIDEOKAART. VGA Bus 16x PCI Express VGA Chipset Nvidia 9500GT Geheugen 1024 MB RAMDAC dual 400 MHz Resolutie 2560 x 1600 VGA-out ja TV-out ja HDMI DVI ja Koeling actief PROCESSOR: intel ® pentium ® d cpu 2.80ghz GEHEUGEN RAM. Capaciteit 4096 MB Formaat Dimm Type DDRII Standaard PC8500 Frequentie 1066 MHz Aansluiting 240 pin Cas latency EPP 5-5-5-18 lukt dit op hich? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Nee, je kunt het daarmee op low spelen met heel veel haperingen. Je zult ongeveer dit nodig hebben wil je het op high spelen; Bewerkt: 8 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.