Jump to content

Personage van volgende DLC is Luis Lopez ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Rockstar is zo goed als klaar met de eerste uitbreiding van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. In deze uitbreiding speel je met Johnny, lid van een biker gang, terwijl je de straten van Liberty City onveilig maakt. Iedereen die GTA IV uitgespeeld heeft zal weten dat Niko Johnny tweemaal tegenkomt: eenmaal tijdens een drugsdeal en nogmaals tijdens een diamantdeal.

Voor het afmaken van de missie van de diamantsdeal krijg je de achievement "Impossible Trinity". Aangezien zowel Niko als Johnny in die missie zitten, zou het logisch zijn als de drie-eenheid het derde speelbare personage zou zijn. Luis Fernando Lopez, een dominicaanse drugsdealer, kom je ook meerdere malen tegen als Niko in GTA IV: eenmaal tijdens de bankoverval, tijdens de diamantdeal, en tijdens de ruil van de diamanten voor het ietwat vervelende meisje Grace. In een interview met een medewerker van Rockstar waarin hem gevraagd werd naar die missie bevestigde noch ontkrachte hij dat Luis het 3e personage was, en op de vraag hoe goed Rockstar het verhaal gepland had zei hij dat ze "de beste ervaring voor gamers willen maken." Het lijkt dus waarschijnlijk dat Luis het 3e personage zal zijn.

Bron : www.fok.nl

Dit lijkt me een leuke personage,, want denken jullie er over? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat eerst maar eens The Lost and Damned uitkomen.. ^^ Dat terzijde lijkt het me wel een goed idee voor in de tweede DLC eens geen "blank" hoofdpersoon te hebben in Liberty City, want dan krijg je toch weer een heel ander verhaal.

Wat het gerucht nog wat aandikt omtrent Luis als hoofdpersonage, is dat ik op een andere site heb gelezen dat er in de police database van Liberty City maar 4 mensen staan waarbij "Grand Theft Auto" als misdaad staat: Niko Bellic, Johnny Klebitz, Huang Lee (Chinatown Wars), en Luis. Meer dan bewijzen genoeg dus.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig zat ik daar gisteren nog over na te denken toen ik de missie Diamonds are a Girl's Best Friend speelde. We gaan zeker nooit een personage krijgen die een grote rol heeft in de verhaallijn van GTA IV, maar meer een buitenstaander die je slechts enkele malen ziet. Luis Fernando Lopez, die inderdaad een Dominicaanse man is en de bodyguard van Tony 'Gay' Prince, een hooggeplaatst lid in de Ancelloti Family en ondermeer uitbater van enkele nachtclubs past perfect in dat plaatje. Hij is zoals hierboven al vermeld driemaal te zien in de verhaallijn van GTA IV, en aangezien hij banden heeft met de maffia lijkt het me zeer waarschijnlijk dat hij het wordt. Hopelijk in DLC voor de PS3 dan.

Je kan eigenlijk al verwachten dat de volgende contents meer en meer gaan draaien om de maffiafamilies uit The Commission. Zoals GTA-Freak2 al vermelde stikt het van de namen in de politiedatabase van GTA IV. Leden van bijvoorbeeld de Lupisella family of de Messina Family zitten er niets voor niets tussen. Laat die maffia contents voor de PS3 maar komen. _O_

Edit: Een pagina voor de heer Luis Lopez op WikiGTA zat er deze week sowieso aan te komen, binnekort meer daarvoor dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar is zo goed als klaar met de eerste uitbreiding van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. In deze uitbreiding speel je met Johnny, lid van een biker gang, terwijl je de straten van Liberty City onveilig maakt. Iedereen die GTA IV uitgespeeld heeft zal weten dat Niko Johnny tweemaal tegenkomt: eenmaal tijdens een drugsdeal en nogmaals tijdens een diamantdeal.

Voor het afmaken van de missie van de diamantsdeal krijg je de achievement "Impossible Trinity". Aangezien zowel Niko als Johnny in die missie zitten, zou het logisch zijn als de drie-eenheid het derde speelbare personage zou zijn. Luis Fernando Lopez, een dominicaanse drugsdealer, kom je ook meerdere malen tegen als Niko in GTA IV: eenmaal tijdens de bankoverval, tijdens de diamantdeal, en tijdens de ruil van de diamanten voor het ietwat vervelende meisje Grace. In een interview met een medewerker van Rockstar waarin hem gevraagd werd naar die missie bevestigde noch ontkrachte hij dat Luis het 3e personage was, en op de vraag hoe goed Rockstar het verhaal gepland had zei hij dat ze "de beste ervaring voor gamers willen maken." Het lijkt dus waarschijnlijk dat Luis het 3e personage zal zijn.

Bron : www.fok.nl

Dit lijkt me een leuke personage,, want denken jullie er over? :tu:

Hier wist ik al van, maar of dit waar is betwijfel ik.

Want je komt Playboy X ook in meerdere missies tegen, Grace ook, Phil Bell, Dimitri.

Dit is dus heel breed, de kans dat dit zo zou zijn zou kunnen, maar ik weet het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wist ik al van, maar of dit waar is betwijfel ik.

Want je komt Playboy X ook in meerdere missies tegen, Grace ook, Phil Bell, Dimitri.

Dit is dus heel breed, de kans dat dit zo zou zijn zou kunnen, maar ik weet het niet.

Ja, maar niet met Johnny er bij. :)

Dus het zou heel goed kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

dimitri zal het in ieder geval niet woorden want die is ging doodt aan het einde van het verhaal. toch zal het wel lache geweest zijn om met dimitri te spelen. ik hoop dat we nu met Dwayne of Playboy X mogen spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna wel zeker dat Luis Lopez het nieuwe personage word in de volgende Episode aangezien alle theorieën rondom hem kloppen. Bovendien lijkt het mij wel een leuk personage en kunnen we dan waarschijnlijk ook zien hoe Ray Bulgarin aan zijn eind komt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

dimitri zal het in ieder geval niet woorden want die is ging doodt aan het einde van het verhaal. toch zal het wel lache geweest zijn om met dimitri te spelen. ik hoop dat we nu met Dwayne of Playboy X mogen spelen

Die worden het sowieso niet, omdat je voor hun missies moet doen met Bellic. Zeg nu niet dat je nog steeds niet doorhebt dat het 100% zeker is dat Lopez het volgende personage wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
sorry maar ik weet niet waar de afkorting dlc voor staat :bonk:

DLC = Downloadbare content

Gelieve trouwens geen topics meer te bumpen voor zo'n onbenulligheid, want dit kon je ook gewoon opzoeken in het GTAForum Woordenboek, en het voegt niets toe aan het topic. Dit geld ook voor alle andere topics die je bumpt, zonder bijdrage te leveren aan het topic zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

dimitri zal het in ieder geval niet woorden want die is ging doodt aan het einde van het verhaal. toch zal het wel lache geweest zijn om met dimitri te spelen. ik hoop dat we nu met Dwayne of Playboy X mogen spelen

Dwayne/Playboy gaat ook dood[/font] dus die zulle het ook wel niet zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...