Only GrandTheftAuto Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Hopenlijk laten de DLC's meer zien van de stad,, want ik had het gevoel met GTA IV zelf dat ik vaak op de zelfde plekken kwam in de stad en daardoor nooit zo heel veel heb gezien van Liberty City. Ik ontdekte pas nieuwe dingen na dat ik het verhaal had uitgespeelt. Zelfs nu kom ik straatjes of gebieden waar ik nog helemaal nog nooit was geweest. Daarom hoop ik dat je met DLC's dus wel in meer verschillende gebieden komt. Hadden jullie dit ook ? Bewerkt: 8 februari 2009 door Only GrandTheftAuto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Hopenlijk laten de DLC's meer zien van de stad,,want ik had het gevoel met GTA IV zelf dat ik vaak op de zelfde plekken kwam in de stad en daardoor nooit zo heel veel heb gezien van Liberty City. Ik ontdekte pas nieuwe dingen na dat ik het verhaal had uitgespeelt. Zelfs nu kom ik straatjes of gebieden waar ik nog helemaal nog nooit was geweest. Daarom hoop ik dat je met DLC's dus wel in meer verschillende gebieden komt. Hadden jullie dit ook ? Tja, je was met Niko vrij weinig in Alderney. Dit deel van de stad wordt nu een beetje uitvergroot. Daarnaast zijn er meer interieurs geopend (of dat nieuwe zijn of oude, weet ik niet). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Ja dit heb ik ook wel, ik ben dus ff naar alderney gereden naar de lost mc clubhuis en teleporte ik mezelf 'in het gebouw' (zoals ik ook deed met comrades bar zodat je in de interior komt) en er zat geen interior in de PC versie. De motors zaten wel verborgen maar de interiors dus niet helaas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Keeper Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Inderdaad. Maar 't viel bij Rockstar Games ook op dat Alderney haast niet gebruikt werd. Zowat alles speelde zich rond Alqonquin en Broker af. Bohan en Alderney werden haast niet gebruikt. Vandaar ook dat Rockstar het verhaallijn rond Johnny (Zie: The Lost and Damned) rond die plekken heeft laten afspelen. En maar goed ook, want die zijn niet zo erg veel gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FayaPonDem Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 en is dit nog altijd alleen maar bescikbaar voor x360? of is er informatie over eventuele ps3 dwnloads? sorry als ik hiervoor een nieuw topic moest openen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 en is dit nog altijd alleen maar bescikbaar voor x360?of is er informatie over eventuele ps3 dwnloads? sorry als ik hiervoor een nieuw topic moest openen Dit is al de 10e keer dat iemand dit vraagt en het antwoord is nee. De content blijft Xbox 360 exclusief. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FayaPonDem Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 en is dit nog altijd alleen maar bescikbaar voor x360?of is er informatie over eventuele ps3 dwnloads? sorry als ik hiervoor een nieuw topic moest openen Dit is al de 10e keer dat iemand dit vraagt en het antwoord is nee. De content blijft Xbox 360 exclusief. ok sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.