Jump to content

Yellow C4D Render

Recommended Posts

Geplaatst:

Jazeker, weer een nieuwe C4D Render!

14jqog5.jpg

(2x vergroten)

Voor de oplettende kijker: Inderdaad, de kleine, zwarte balk in het midden is een doorn in het oog. Helaas beschik ik niet over voldoende RAM-geheugen om hem compleet (in deze resolutie) te kunnen renderen. Desondanks is de render - in mijn ogen - nog prima te gebruiken. :puh:

Geplaatst:

Hoe maak je C4D's , bestaan daar tuts voor ? :)

@ de C4D , ik vind hem zeer mooi gelukt , vind het moeilijk om C4D's te verwerken , maar KUTGW man ;)

Geplaatst:

Echt erg mooi gemaakt. Vind dit je mooiste tot nu toe. De balk is inderdaad jammer, maar hij zal zeker nog te gebruiken zijn! Echt geen idee hoe je dit maakt en met welk programma, maar respect! _O_

Geplaatst:
Hoe maak je C4D's , bestaan daar tuts voor ? :)

Hoe toevallig, met het programma Cinema 4D.

Het is een mooie effecten render. Vooral het stuk rechtsboven is perfect!

Geplaatst:

Met Cinema4D, inderdaad. :puh:

Het ziet er allemaal wat ingewikkelder uit dan dat het eigenlijk is, hoor. In principe kun je dit met een paar tutorials in enkele dagen onder de knie hebben. Je maakt namelijk constant gebruik van een beperkt aantal tools en opties, en na een paar keer proberen ken je moeiteloos de weg. De rest hangt af van je eigen smaak en creativiteit. Ik kan het iedereen aanraden in ieder geval... het geeft toch nét even wat meer voldoening om met je eigen C4D Renders te werken. Bedankt verder voor de reacties!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...