Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Hallo iedereen, Ik heb een probleem, ik heb een bestand van ongeveer 500 MB. Deze wil ik graag naar de computer van mijn Vader sturen, maar onze USB-stick is maar 128 MB. Nu had ik een idee, ons netwerk hier in huis zit als volgt in elkaar: Kan ik het bestand naar de PC van mijn vader oversturen via de Modem, of op een andere manier? Alvast bedankt, RD Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 ja hoor: Klik met de rechtermuisknop op de map waar het bestand in staat, kliki op eigenschappen, ga naar het tab delen en klik op van deze map een gedeelde netwerkmap maken. Als je nu met de andere PC naar START -> Mijn Netwerklocaties gaat en even wacht tot het gezien wordt, zou je de map moeten kunnen zien (als de andere PC aan staat) en kun je hem naar de harde schijf van ja pa's PC kopiëren.... Veel Succes, GTA Master 1, Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 ja hoor: Klik met de rechtermuisknop op de map waar het bestand in staat, kliki op eigenschappen, ga naar het tab delen en klik op van deze map een gedeelde netwerkmap maken.Als je nu met de andere PC naar START -> Mijn Netwerklocaties gaat en even wacht tot het gezien wordt, zou je de map moeten kunnen zien (als de andere PC aan staat) en kun je hem naar de harde schijf van ja pa's PC kopiëren.... Veel Succes, GTA Master 1, Ik heb de gewenste mappen gedeeld op deze computer. Als ik nu ''Mijn netwerklocaties'' open op de andere PC zie ik niets. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 ja hoor: Klik met de rechtermuisknop op de map waar het bestand in staat, kliki op eigenschappen, ga naar het tab delen en klik op van deze map een gedeelde netwerkmap maken.Als je nu met de andere PC naar START -> Mijn Netwerklocaties gaat en even wacht tot het gezien wordt, zou je de map moeten kunnen zien (als de andere PC aan staat) en kun je hem naar de harde schijf van ja pa's PC kopiëren.... Veel Succes, GTA Master 1, Ik heb de gewenste mappen gedeeld op deze computer. Als ik nu ''Mijn netwerklocaties'' open op de andere PC zie ik niets. probeer eens bij mijn netwerklocaties ''een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen''...ga die wizard eens door Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Het heeft geholpen! Bedankt gta master 1, heel erg bedankt! Grtz RD Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Het heeft geholpen! Bedankt gta master 1, heel erg bedankt! Grtz RD Graag gedaan hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.