Remi-X Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Hey, ik ben dus weer aan wat nieuws begonnen. Maar dit keer geen 100% modelling mod. Ik ben van plan een nieuw San Andreas te maken met en IV trekje. Het zal best wel veel vervangen, maar het word geen TC. De map blijft gewoon die van San Andreas. Hier even op een rijtje wat ik wil gaan doen: Nieuwe EXE en Uninstal icoon, voor de leuk Nieuwe laadschermen Nieuwe muziek en radiozenders Een paar nieuwe voertuigen Nieuwe codes, IV stijl dus Nieuwe wapens Nieuwe markers, Save, Horshoe, Foto icoontjes ETC. Nieuwe Fonts Misschien zou ik het volgende nog wel willen doen, maar dat is volgens mij al allemaal gemaakt en ik weet niet of het dan nog nodig is nog eens te maken. En of ik wel de nodige ervaring zou kunnen krijgen. Nieuwe HUD Nieuwe Handling Nieuwe effecten (great graphics pack, ENB series) Misschien dat ik in de toekomst aan de makers van die 3 dingen toestemming zou kunnen kunnen vragen om het bij mijn mod te stoppen. Ik heb helaas nog geen screens. Ik ga binnenkort gewon een filmpje maken van alles wat tot nu toe nieuw is. Wat ik wel heb zijn nieuwe loadscreens zonder SA logo, IV geluid bij credits intro en bugged IV geluid ij het laadscherm. En trouwens, zou deze mod illegaal kunnen zijn? Omdat ik muziek uit GTA IV haal Suggeties of aanmerkingen zijn altijd welkom! Bewerkt: 9 februari 2009 door Remi-X Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Leuk, veel succes Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Klink goed . ik wil je wel met een aantal dingen helpen . Reageren
Timske Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Leuke ideeën, alleen er is al een HUD. Misschien toestemming vragen om hem in je mod te gebruiken? Verder succes er mee Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Klink goed .ik wil je wel met een aantal dingen helpen . Okej, ik kan alle hulp gebruiken. Ik weet dat het mogelijk is nieuwe codes te maken die hetzelfde werken als de normale codes in SA met cleo, maar is het ook ogelijk om dezelfde manier te gebruiken als GTA IV? Leuke ideeën, alleen er is al een HUD. Misschien toestemming vragen om hem in je mod te gebruiken?Verder succes er mee Ja, dat stond al in m'n hoofdpost. Maar ik ga eerst uitbrengen wat ik kan maken. Da kan ik dat laten zien en dan zou ik wel toestemming kunnen vragen. Progress: Nieuwe laadschermen staan er, ik wil er alleen nog wat meer. Ik heb er nog maar 5 :scater: Credits intro begint ook al wat te worden. Moet even wat tekst in de plaatjes zetten van de makers van SA en natuurlijk makers van de mod Bewerkt: 8 februari 2009 door Remi-X Reageren
HA5H Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Ik kan je evt. met design-dingen helpen Dan niet moddelen, maar wel textures maken, laadschermen en etc. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Hoe wil je ''een paar nieuwe voertuigen'' maken als het geen modelling mod wordt? Er staan trouwens veel typefouten in je beginpost. Als je nog iemand nodig hebt om bijvoorbeeld logo's en headers te maken dan weet je me te vinden. Grtz RD Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Misschien dat ik in de toekomst aan de makers van die 3 dingen toestemming zou kunnen kunnen vragen om het bij mijn mod te stoppen. Klinkt goed, maar aub niet de ENB-Series Mod, zwakke videokaarten(zoals de mijne) kunnen deze niet aan. Succes met je modificatie! Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik kan je evt. met design-dingen helpen Dan niet moddelen, maar wel textures maken, laadschermen en etc. Oke Hoe wil je ''een paar nieuwe voertuigen'' maken als het geen modelling mod wordt? Er staan trouwens veel typefouten in je beginpost. Als je nog iemand nodig hebt om bijvoorbeeld logo's en headers te maken dan weet je me te vinden. Grtz RD Nou, ik vervang toch ook filmpjes en zet er nieuwe codes in? Dan is het niet alleen modelling. En dat er veel spelfouten staan kan kloppen, mn toetsenbordenzijn een beetje naar de knoppe.. Toetsen blijven haken, of doen het soms even niet. Dan moet je er op rossen om ze wel te laten werken. Moet maar even nieuw toetsenbord kopen kost ook weer geld En als ik je nodig heb kan ik je vinden Misschien dat ik in de toekomst aan de makers van die 3 dingen toestemming zou kunnen kunnen vragen om het bij mijn mod te stoppen. Klinkt goed, maar aub niet de ENB-Series Mod, zwakke videokaarten(zoals de mijne) kunnen deze niet aan. Succes met je modificatie! Misschien dat de ENBseries er wel bij kunnen worden gedaan, maar dan is het aan jouw de keus of je hem activeert ingame. Je HOEFT de ENB dus niet te gebruikenals je pc dat niet aan kan. Mijn pc kan het overigens ook niet aan... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Misschien dat de ENBseries er wel bij kunnen worden gedaan, maar dan is het aan jouw de keus of je hem activeert ingame. Je HOEFT de ENB dus niet te gebruikenals je pc dat niet aan kan. Mijn pc kan het overigens ook niet aan... Ik heb het probleem dat mijn EXE niet meer wilt opstarten met de ENBSeries Reageren
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Misschien dat de ENBseries er wel bij kunnen worden gedaan, maar dan is het aan jouw de keus of je hem activeert ingame. Je HOEFT de ENB dus niet te gebruikenals je pc dat niet aan kan. Mijn pc kan het overigens ook niet aan... Ik heb het probleem dat mijn EXE niet meer wilt opstarten met de ENBSeries wat gebeurt er dan? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik heb het probleem dat mijn EXE niet meer wilt opstarten met de ENBSeries Dat is niet zo erg hoor, zamg0d1, je videokaart kan het toch niet aan... Reageren
Beagle Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Leuk idee, maar je bent niet de eerste. >Hier< zie ik al een GTA IV naar GTA: San Andreas mod. 3. Nieuwe muziek en radiozenders Hoe ga je zorgen om aan alle muziek te komen? Hoe ga je zorgen dat iedereen deze muziek leuk vind? En ga jij zelf alle radiostemmen inspreken, met alle leuke grappen + commentaar over de muziek? 5. Nieuwe codes, IV stijl dus Dit is nog vrij makkelijk, maar ik geloof dat jij nog niet zoveel ervaring hebt met CLEO scripten. Ik denk niet dat je al weet hoe je nieuwe cheats maakt, laat staan een nieuwe texture over het beeld laat rollen... 8. Nieuwe Fonts Dit is vrij lastig. Je kan niet gewone fonts in de TXD doen, deze moet je zelf nog maken Ik vind het heel leuk dat je deze mod maakt! Vat mijn commentaar dus niet negatief op! Ik wil alleen even dat je kijkt of je het we lukt, en of het de moeite waard is omdat deze mod al bestaat. Ga zo door! Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) @ Zamg0d1: Dan heb je verkeerde EXE. Niet alle soorten EXE types werken bij de ENBSeries. Maar even een voorproefje, is nog lang niet af. Ik wil de achtergronden van de Artworks grijs/wit hebben, net als in IV. En het liefst de voorgronden dan wat naar voren laten komen. En natuurlijk de credits moeten er nog in komen te staan. Maar dit idee kun je dus ongeveer wel verwachten. Suggesties zijn welkom EDIT: ow beagle heeft nog wat Die link die jij geeft is inderdaad wel een mooie mod, maar zijn allemaal bij elkaar gevoegte mods. Niks heeft hij volgens mij zelf gemaakt. En dit is een mod perfect op elkaar afgestemd. 3-Uit IV gehaald 5-BC7 wilde me daar wel mee helpen 8-Er zijn toch wel veel tekst mods voor SA, moet ik die toch ook kunnen vinden? Bewerkt: 9 februari 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.