Beagle Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Leuk filmpje, maar je wilde toch juist GTA IV naar GTA San Andreas slepen? Dan moet je toch GTA IV loadscreens hebben? Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Leuk filmpje, maar je wilde toch juist GTA IV naar GTA San Andreas slepen? Dan moet je toch GTA IV loadscreens hebben? Nee, ik zei al: Dit is gewoon San Andreas me een IV trekje. Beetje moeilijk uit te leggen waarom ik dit doe (alhoewel ik wel meer uit IV zal halen ), maar het komt er op neer dat het om het trekje gaat, en dus niet IV is. Het blijft SA met een IV trekje. CJ zal namelijk waarschijnlijk ook niet gewijzigd worden. Trouwens, iemand enig idee hoe het font heet wat IV gebruikt als je 'Loading...' ziet? Heb nu gewoon de GTA stijl gebruikt, Pricedown, maar vind de originele dan toch wel wat aantrekkelijker. BTW: Nieuwe fonts gaat makkelijk. K heb de TXD ervan gevonden, en als ik gewoon nieuwe letters maak en ze op dezelfde plek staan als in de TXD komt dat goed Bewerkt: 9 februari 2009 door Remi-X Reageren
MFCL Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ziet er goed uit! Ik ga m zeker downloaden! Reageren
Timske Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Waren de screens te klein ofso? Heel veel heb je uitgerekt naar rechts en geeft een lelijk effect.. Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Huh, neej er is niks naar rechts uitgerekt. Alleen het logo van Rockstar North is idd niet zo mooi, daar moet ik even een wat grotere van hebben. Of bedoel je wat anders? want verder zie ik niks BTW: ik heb wat updates, alleen niet echt waardig om een screen van te maken. Normaal zie je bij het opstarten Eax en Nvidea, dat heb ik vervangen door de copyrights van SA. En als je dan normaal het artwork van SA ziet met copyrights, dat heb ik vervangen door rechtsonderin een tekst 'Loading...'. Wil ik alleen nog wel wat mooier hebben, zoals loading nu is, is flut kwaliteit... Andere Update: Ik heb er ook een korte intro vid bij gemaakt, kan je kiezen welke je wilt Ik moet de plaatjes alleen een grotere rand geven, dan zijn die dingen wat kleiner in beeld net als in IV. Maar als ik dat wijzig wijzigt het gelukkig ook gelijk in het andere filmpje. Update voor de korte vid, heb even wat kleinere logo's gemaakt. Dan kan je natuurlijk verwachten dat je bij dat andere filmpje het zelfde effect hebt Bewerkt: 10 februari 2009 door Remi-X Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Misschien dat de ENBseries er wel bij kunnen worden gedaan, maar dan is het aan jouw de keus of je hem activeert ingame. Je HOEFT de ENB dus niet te gebruikenals je pc dat niet aan kan. Mijn pc kan het overigens ook niet aan... Ik heb het probleem dat mijn EXE niet meer wilt opstarten met de ENBSeries wat gebeurt er dan? Niks De EXE wilt gewoon niet opstarten Ik heb het probleem dat mijn EXE niet meer wilt opstarten met de ENBSeries Dat is niet zo erg hoor, zamg0d1, je videokaart kan het toch niet aan... Maakt niet uit.... Beetje aan de cijfertjes rommelen om het goed af te stemmen @ Zamg0d1: Dan heb je verkeerde EXE. Niet alle soorten EXE types werken bij de ENBSeries. Ik heb de COMPACT EXE. Welke EXE werkt wel? Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb de COMPACT EXE. Welke EXE werkt wel? Volgens mij alle, behalve de compact BTW: Ik kan niet echt meer verder gaan aan de mod SA is gecrasht, zowel alle 6 backups, alle TC's, en alleen werkt SA-MP nog maar... Ik snap er helemaal niks van. Misschien dat iemand even hier een kijkje zou willen nemen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb de COMPACT EXE. Welke EXE werkt wel? Volgens mij alle, behalve de compact BTW: Ik kan niet echt meer verder gaan aan de mod SA is gecrasht, zowel alle 6 backups, alle TC's, en alleen werkt SA-MP nog maar... Ik snap er helemaal niks van. Misschien dat iemand even hier een kijkje zou willen nemen? Re-Install? Maar dan gewoon een Uninstall doen en dan alle andere verwijderen en dan opnieuw installeren en dan echt eentje maken die zoiezo modloos is? Dan kan je altijd kijken Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb de COMPACT EXE. Welke EXE werkt wel? Volgens mij alle, behalve de compact BTW: Ik kan niet echt meer verder gaan aan de mod SA is gecrasht, zowel alle 6 backups, alle TC's, en alleen werkt SA-MP nog maar... Ik snap er helemaal niks van. Misschien dat iemand even hier een kijkje zou willen nemen? Re-Install? Maar dan gewoon een Uninstall doen en dan alle andere verwijderen en dan opnieuw installeren en dan echt eentje maken die zoiezo modloos is? Dan kan je altijd kijken Heb de CD uitgeleend. En heb een backup die echt 1000000% modloos is. Dus ik vind het heel raar. BTW: Mn GTAForum MSN doet het ook al weer niet, niemand reageert. Ik weet dus wel zeker dat mn pc naar de knoppe aan het gaan is, want ik heb de laatste tijd met alles problemen. Alhowel dit aan MSN zelf kan liggen, omdat mn prive account wel werkt Reageren
rdewit Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 leuk idee hopelijk wordt het wat! Reageren
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Remi, probeer Windows opnieuw te installeren zonder te formatteren, dan kan heel wat helpen Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Remi, probeer Windows opnieuw te installeren zonder te formatteren, dan kan heel wat helpen Nee hoor, SA werkt gewoon weer. Heb het reinstalled, + registers verwijdert. Alleen ben ik erg veel met SA:MP bezig, waardoor ik geen of minder tijd meer over houd voor andere mods, helaas... Voor degenen die dan wel mijn SA:MP server willen zien: HostName: The X Server Address: 87.208.200.52:1001[/font] Reageren
Timske Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Remi, probeer Windows opnieuw te installeren zonder te formatteren, dan kan heel wat helpen Nee hoor, SA werkt gewoon weer. Heb het reinstalled, + registers verwijdert. Alleen ben ik erg veel met SA:MP bezig, waardoor ik geen of minder tijd meer over houd voor andere mods, helaas... Voor degenen die dan wel mijn SA:MP server willen zien: HostName: The X Server Address: 87.208.200.52:1001[/font] Valt niet veel te kijken op je server whaha.. Je komt binnen en server crasht Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Remi, probeer Windows opnieuw te installeren zonder te formatteren, dan kan heel wat helpen Nee hoor, SA werkt gewoon weer. Heb het reinstalled, + registers verwijdert. Alleen ben ik erg veel met SA:MP bezig, waardoor ik geen of minder tijd meer over houd voor andere mods, helaas... Voor degenen die dan wel mijn SA:MP server willen zien: HostName: The X Server Address: 87.208.200.52:1001[/font] Valt niet veel te kijken op je server whaha.. Je komt binnen en server crasht Ja, komt omdat ik nitro script had. Dan kan je nitro gewoon gebruiken in een auto, maar zodra je op een motor probeert te gaan sluit SA af en ligt de server weer plat... Reageren
L156 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Hey, ik ben dus weer aan wat nieuws begonnen. Maar dit keer geen 100% modelling mod. Ik ben van plan een nieuw San Andreas te maken met en IV trekje. Het zal best wel veel vervangen, maar het word geen TC. De map blijft gewoon die van San Andreas.Hier even op een rijtje wat ik wil gaan doen: Nieuwe EXE en Uninstal icoon, voor de leuk Nieuwe laadschermen Nieuwe muziek en radiozenders Een paar nieuwe voertuigen Nieuwe codes, IV stijl dus Nieuwe wapens Nieuwe markers, Save, Horshoe, Foto icoontjes ETC. Nieuwe Fonts Misschien zou ik het volgende nog wel willen doen, maar dat is volgens mij al allemaal gemaakt en ik weet niet of het dan nog nodig is nog eens te maken. En of ik wel de nodige ervaring zou kunnen krijgen. Nieuwe HUD Nieuwe Handling Nieuwe effecten (great graphics pack, ENB series) Misschien dat ik in de toekomst aan de makers van die 3 dingen toestemming zou kunnen kunnen vragen om het bij mijn mod te stoppen. Ik heb helaas nog geen screens. Ik ga binnenkort gewon een filmpje maken van alles wat tot nu toe nieuw is. Wat ik wel heb zijn nieuwe loadscreens zonder SA logo, IV geluid bij credits intro en bugged IV geluid ij het laadscherm. En trouwens, zou deze mod illegaal kunnen zijn? Omdat ik muziek uit GTA IV haal Suggeties of aanmerkingen zijn altijd welkom! Weet je ook al wanneer ie ong. klaar zal zijn? en waar ga je hem dan uploaden ofzo? Groetjes, L156 P.S. Het zou ook wel lollig zijn om zoon brandweer kazerne en ziekenhuis te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.