Torritor Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Beste Leden, Zet hier de meest gekste sporten neer die je ooit gezien en/of gehoord hebt! De 1e die ik ga opnoemen, is kamervoetbal. Met deze sport, ga je dus voetballen in een kamer. Ik heb dat wel eens gedaan. Mijn broer heeft deze sport verzonnen. En wat hebben jullie meegemaakt? Groeten Torritor PS: Heb ik wat verkeerd gedaan? Bewerkt: 9 februari 2009 door Torritor Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Extreem Strijken. Mega bizar vindt ik dat. Ik heb helaas geen filmpje, maar dan strijken ze op alle plekken die je maar kunt bedenken. Ondersteboven, in een boom, in een rivier, noem maar op. Ik edit hem wel als ik een filmpje heb Bewerkt: 9 februari 2009 door Cabyon Reageren
njeg0d Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Ik voetbal ook altijd in de kamer, maar daar zijn mijn ouders niet zo blij mee Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik worstel altijd met mijn broertje in mijn kamer maar dan gaan de buren altijd zo klagen. Reageren
XiPE Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik vond Slamball (Basketball op Trampolines) ook wel gek toen ik het de 1ste keer zag, al helemaal omdat er echte competities enzovoort in zijn. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Heb het eens een keer op geenstijl gezien en gelijk bij het zien van deze topic ook het filmpje even weer opgezocht.. dan ben je wel erg ver heen als je dit doet ->Klik<- Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Of onderwaterhockey is ook gek. Reageren
Wesley Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 WWE RAW... Soms gaat het echt te ver zulke dingen, elkaar gewoon bijna helemaal doden, daar slaan ze gewoon met stoelen, of met andere voorwerpen! Zolang er maar vermaak is voor het publiek. Soms vind ik het wel een leuk potje, maar meestal gaat het me net iets te ver eerlijk gezegd. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 WWE RAW...Soms gaat het echt te ver zulke dingen, elkaar gewoon bijna helemaal doden, daar slaan ze gewoon met stoelen, of met andere voorwerpen! Zolang er maar vermaak is voor het publiek. Soms vind ik het wel een leuk potje, maar meestal gaat het me net iets te ver eerlijk gezegd. Bij Raw is het nog niet "erg". Bij ECW ging het er vroeger echt extreem aan toe. Nu niet meer. Vanavond is er ook een extreme match een "elimination chamber" Das ook wel extreem. Op youtube zijn er filmpjes van. Reageren
Basssss Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 WK GPS-Tekenen. WK Verrassingsei-in-elkaar-zetten. WK Bed Opmaken. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Wwe heb ergen dingen: Infro match,hell in cell,enz. Er is zelfs een worstelaar die met een gebroke been de match heb afgemaakt. En hogan heb een paar keer in match gegaan terwijl die een gebroke rib had. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 WK GPS-Tekenen. WK Verrassingsei-in-elkaar-zetten. WK Bed Opmaken. OMG!! Edie had ze allemaal moet winnen. Vooral de eerste. Reageren
dynastus Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Wwe heb ergen dingen: Infro match,hell in cell,enz.Er is zelfs een worstelaar die met een gebroke been de match heb afgemaakt. En hogan heb een paar keer in match gegaan terwijl die een gebroke rib had. Jammer dat dat wwe nep is. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Wwe heb ergen dingen: Infro match,hell in cell,enz.Er is zelfs een worstelaar die met een gebroke been de match heb afgemaakt. En hogan heb een paar keer in match gegaan terwijl die een gebroke rib had. Jammer dat dat wwe nep is. Nep blood is echt,staal is echt ecx alleen ze weten wie waar gaat winnen en hoe. Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik heb wel is kamer voetbal gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.