Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Onderwater hockey ofzo, zag ik een keer op TV, echt lame Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ooit eens van putvoetbal gehoord? :tooth: Reageren
-eend- Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ooit eens van putvoetbal gehoord? :tooth: ehm.. golf? Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Wie het langste achter de PS3 zit. Nou daar ben ik wel goed in. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Wie het langste achter de PS3 zit.Nou daar ben ik wel goed in. Oké we doen een wedstrijd. Deze zondag. xD Reageren
Zaahed Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 (bewerkt) Wie het langste achter de PS3 zit.Nou daar ben ik wel goed in. Oké we doen een wedstrijd. Deze zondag. xD Of misschien aanstaande Zaterdag. Ik win zo. Ik heb wel is van een Rare sport gehoord. Wie de ruit het meeste schade brengt. Nou dat is wel zonde. Of onderwater Voetbal. Bewerkt: 26 maart 2009 door Zaahed Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 In een bos fietsen offroad en proberen het vaakst bomen te uitwijken en op een hoge snelheid. (kreeg daar bijna een hersenschudding van) Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 NK Toetsenbord Werpen ooit eens gehouden, wil zelf ook wel meedoen Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 (bewerkt) Net op tv gehoord. Mandarijnen Wereldkampioenschappen. Dan moet je Mandarijnen in de grote dikke pan gooien vanaf afstand. Voor mensen die zich vervelen. Bewerkt: 28 maart 2009 door Zaahed Reageren
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Of onderwaterhockey is ook gek. Das foking vermoeiend gast :O Reageren
The Hulk Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Ik was afgelopen week in een sportzaal aan het kijken naar volleybal. En toen liep ik even naar de zaal daarnaast en daar was invalide hockey bezig dat zag er wel erg raar uit. Allemaal mensen in rolstoelen die aan het hockeyen zijn in een zaal Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 - Kamervoetbal (Voetballen in je kamer) - Klap tikkertje (Moet je iemand een harde klap geven en dan is ie de tikker, let op; doet érg pijn!) Dat zijn best wel leuke. Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 - Kamervoetbal (Voetballen in je kamer)- Klap tikkertje (Moet je iemand een harde klap geven en dan is ie de tikker, let op; doet érg pijn!) Dat zijn best wel leuke. Kamervoetbal vind ik niet eens zo raar ik voetbal zo vaak met mijn broertje in me kamer. Dat is wel leuk Reageren
TZG Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Wie het hardst zn mobiel tegen de muur gooit Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Of er is ook een sport bij wie het snelst poept Dan zitten er allemaal gasten op toiletten in hokjes en dan gaat de tijd lopen en dan gaan ze poepen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.