gamerken92 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Ben net bezig met de missie Holland Nights en ik heb hier op het forum gelezen dat je via een kraan Clarence kunt doden met een sniper riffle. Ik sta op de kraan, maar ik zie Clarence niet? Weet iemand waar hij staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Ben net bezig met de missie Holland Nights en ik heb hier op het forum gelezen dat je via een kraan Clarence kunt doden met een sniper riffle. Ik sta op de kraan, maar ik zie Clarence niet? Weet iemand waar hij staat? Hij hoort gewoon op de eerste etage van het flatgebouw te staan ;O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerken92 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Welk flat gebouw?Het linkse,het middelste of het rechtse? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Welk flat gebouw?Het linkse,het middelste of het rechtse? Het middelste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerken92 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Ik vind het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 (bewerkt) Ik vind het niet Zodra de missie is gestart zou je een rood icoontje boven zijn hoofd moeten zien zoals dit: \\// Bewerkt: 8 februari 2009 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RogierS. Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Ik hoefde niet eens op een kraan te gaan staan, als je via de goede kant komt aanrijden en je staat ver genoeg naar achter kan je hem ook gewoon vanaf de grond sniperen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
growler Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 ik heb een ander probleem, ik krijg dat wanted level niet weg, omdat ik teveel health verlies bij de missie ga ik dood door de wouten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2009 ik heb een ander probleem, ik krijg dat wanted level niet weg, omdat ik teveel health verlies bij de missie ga ik dood door de wouten Zoals je op WikiGTA al kon zien kan je op de kraan klimmen die vlakbij het gebouw staat en Clarence met een Sniper vermoorden. Zo zal je geen Health en Armor verliezen. Als je het niet zo wilt of kan doen, of je wilt Clarence niet vermoorden, dan kan je beter achter elk muurtje schuilen en een SMG of Carbine Rifle hebben en zo iedereen doodschieten van achter je schuilplaats. Als iedereen in het gebouw dood is en je Clarence in leven hebt gelaten, of vermoord hebt, dan moet je zo snel mogelijk uit het gebouw lopen, en van zodra je beneden bent op je map kijken waar zich het minst politieagenten bevinden. Ga dan naar die plek, neem een auto, en verlies je wanted level. Een pay 'n Spray bezoeken is nu wel handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vulk Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 ik heb een ander probleem, ik krijg dat wanted level niet weg, omdat ik teveel health verlies bij de missie ga ik dood door de wouten Zoals je op WikiGTA al kon zien kan je op de kraan klimmen die vlakbij het gebouw staat en Clarence met een Sniper vermoorden. Zo zal je geen Health en Armor verliezen. Als je het niet zo wilt of kan doen, of je wilt Clarence niet vermoorden, dan kan je beter achter elk muurtje schuilen en een SMG of Carbine Rifle hebben en zo iedereen doodschieten van achter je schuilplaats. Als iedereen in het gebouw dood is en je Clarence in leven hebt gelaten, of vermoord hebt, dan moet je zo snel mogelijk uit het gebouw lopen, en van zodra je beneden bent op je map kijken waar zich het minst politieagenten bevinden. Ga dan naar die plek, neem een auto, en verlies je wanted level. Een pay 'n Spray bezoeken is nu wel handig. Nog een tip voor degene die een leuke cutscene willen zien : Achtervolg Clarence,helemaal naar het dak en er speelt een cutscene af als je hem in de hoek hebt gedreven. Hij zal je smeken om hem te laten gaan. Je kan je pistool drawen en hem neerknallen via een execution scene(Net zoals Vlad en Michael Faustin en Playboy X/Dwayne). Of je kan hem laten gaan en na een paar dagen is hij een random character. Enjoy ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakkk Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 gooi een granaat richtig zen kop en dan renne:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.