Jump to content

Holland Nights


gamerken92

Recommended Posts

Ben net bezig met de missie Holland Nights en ik heb hier op het forum gelezen dat je via een kraan Clarence kunt doden met een sniper riffle. Ik sta op de kraan, maar ik zie Clarence niet? Weet iemand waar hij staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben net bezig met de missie Holland Nights en ik heb hier op het forum gelezen dat je via een kraan Clarence kunt doden met een sniper riffle. Ik sta op de kraan, maar ik zie Clarence niet? Weet iemand waar hij staat?

Hij hoort gewoon op de eerste etage van het flatgebouw te staan ;O

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een ander probleem, ik krijg dat wanted level niet weg, omdat ik teveel health verlies bij de missie ga ik dood door de wouten

Zoals je op WikiGTA al kon zien kan je op de kraan klimmen die vlakbij het gebouw staat en Clarence met een Sniper vermoorden. Zo zal je geen Health en Armor verliezen. ;)

Als je het niet zo wilt of kan doen, of je wilt Clarence niet vermoorden, dan kan je beter achter elk muurtje schuilen en een SMG of Carbine Rifle hebben en zo iedereen doodschieten van achter je schuilplaats. Als iedereen in het gebouw dood is en je Clarence in leven hebt gelaten, of vermoord hebt, dan moet je zo snel mogelijk uit het gebouw lopen, en van zodra je beneden bent op je map kijken waar zich het minst politieagenten bevinden. Ga dan naar die plek, neem een auto, en verlies je wanted level. Een pay 'n Spray bezoeken is nu wel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik heb een ander probleem, ik krijg dat wanted level niet weg, omdat ik teveel health verlies bij de missie ga ik dood door de wouten

Zoals je op WikiGTA al kon zien kan je op de kraan klimmen die vlakbij het gebouw staat en Clarence met een Sniper vermoorden. Zo zal je geen Health en Armor verliezen. ;)

Als je het niet zo wilt of kan doen, of je wilt Clarence niet vermoorden, dan kan je beter achter elk muurtje schuilen en een SMG of Carbine Rifle hebben en zo iedereen doodschieten van achter je schuilplaats. Als iedereen in het gebouw dood is en je Clarence in leven hebt gelaten, of vermoord hebt, dan moet je zo snel mogelijk uit het gebouw lopen, en van zodra je beneden bent op je map kijken waar zich het minst politieagenten bevinden. Ga dan naar die plek, neem een auto, en verlies je wanted level. Een pay 'n Spray bezoeken is nu wel handig.

Nog een tip voor degene die een leuke cutscene willen zien : Achtervolg Clarence,helemaal naar het dak en er speelt een cutscene af als je hem in de hoek hebt gedreven. Hij zal je smeken om hem te laten gaan. Je kan je pistool drawen en hem neerknallen via een execution scene(Net zoals Vlad en Michael Faustin en Playboy X/Dwayne). Of je kan hem laten gaan en na een paar dagen is hij een random character.

Enjoy ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...