The Distortion Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 He ik had een vraagje Is GTA IV ook mogelijk om op: OS: Windows XP PRO bit: x64 Bit SP: 2 Het lijkt me zelf best logish dat je op ee 64 bit van XP op SP 2 wel GTA IV kan spelen, want met 64 bit van XP kan je niet naar SP3, maar er wordt wel telkens geupdate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Iemand ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 iemand weet dit tog wel ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 volgens mij kan het niet, je ehbt immers SP3 nodig voor XP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Ja maar voor Windows XP x64 bit is er geen SP2, zal het wel raar vinden dat ze daar anders geen rekening mee zouden houden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 tja, het is lullig. Maar XP 64 bit is echt heel weinig verkocht dus daar gaan ze echt geen rekening mee houden, Vista 64 bits word daarintegen veel meer verkocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Aangezien je voor IV Service Pack 3 nodig hebt, vrees ik het ergste voor je. Je kunt eventueel overwegen over te gaan naar XP 32 BIT of Vista 64 BIT. En natuurlijk kan Vista 32 ook hoor. Maar ik vrees dat je nu echt een beetje heel veel pech hebt. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 ik heb geen pech ik speel GTA IV al op Vista 64 bit, maar vroeg me af op het ook op XP x64 bit kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Nou als het toch niet al te veel uit maakt zou ik zeggen: probeer het uit! Installeer virtual pc (google) zet daarop je XP 64-bit en test of hij GTA IV zonder problemen opstart. Hij zal wel erg traag lopen aangezien je pc nu zeg maar in tweeën is gesplitst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impulse_W Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Nou als het toch niet al te veel uit maakt zou ik zeggen: probeer het uit! Installeer virtual pc (google) zet daarop je XP 64-bit en test of hij GTA IV zonder problemen opstart. Hij zal wel erg traag lopen aangezien je pc nu zeg maar in tweeën is gesplitst. Ligt eraan hoeveel geheugen je hem toekent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.