JerrOoenn Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ze zeggen als ik /save doe dat het dan in me map van gta komt. er komt helemaal niks. Als ik de server uit ga, en er weer in.. staat de auto niet meer op de plek waar ik /save heb gedaan wat nu? Reageren
Sandra Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 In de map waarin je San Andreas hebt geïnstalleerd (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) hoort een bestand te staan "savedpositions.txt". Daar komen de opgeslagen coordinaten in te staan. Reageren
Ziggke Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Dit komt waarschijnlijk omdat je Vista hebt. Als dit zo is, probeer GTA te installeren op je C: schijf zelf en dus niet in Program Files. Dit probleem zou dan moeten opgelost zijn. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Dit komt waarschijnlijk omdat je Vista hebt. Als dit zo is, probeer GTA te installeren op je C: schijf zelf en dus niet in Program Files. Dit probleem zou dan moeten opgelost zijn. Slechte oplossing. Ik heb ook vista, sa-mp uitvoeren als administrator. Werkt perfect voor mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.