Mike5501 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Ik heb een 360 waarmee ik GTA 4 speel, nu is het zo dat m'n 360 al een keer eerder een DVD bekrast heeft, maar dat was een zelfgemaakte met foto's. Maar, de rollen draaien om als hij het met GTA 4 flikt, deze is dus nu vernield omdat m'n 360 hem niet meer laadt. Echt raar, ik ben aan het spelen, plots een geluid als.. nou de meeste kennen hem hier wel, als de rotorbladen van je heli de grond/gebouw raken in GTA 4 Hier een foto van hoe die er nu uitziet: (Beetje onduidelijk, komt door telefoon) Weet iemand wat ik hier mee kan? Ik mail Xbox NL, krijg ik een standaard mailtje dat ik me DVD schoon moet maken.. Jongens.. Las laatst ergens dat MediaMarkt hem gratis omruilt, maar of dat waar is. Ik ga vanavond wel even langs in Rotterdam met GTA 4, wie niet waagt wie niet wint. Morgen ook gelijk even Xbox NL bellen want om nou weer 60 euro neer te leggen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Je hebt een 360 uit de eerste generatie, die krassen veroorzaakt. Als het goed is wordt het allemaal vergoed. Probeer eens inderdaad bij de media markt voor een vergoeding of bij de winkel waar je hem hebt verkocht. Ik blij dat ik een PS3 heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike5501 Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Je hebt een 360 uit de eerste generatie, die krassen veroorzaakt.Als het goed is wordt het allemaal vergoed. Probeer eens inderdaad bij de media markt voor een vergoeding of bij de winkel waar je hem hebt verkocht. Ik blij dat ik een PS3 heb Ja inderdaad, maar ik weet niet of MediaMarkt ook het spel omruilt wat m'n xbox beschadigt heeft. Want ik weet niet meer waar ik die xbox gekocht heb, volgens mij ook MediaMarkt of Dixons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Je hebt een 360 uit de eerste generatie, die krassen veroorzaakt.Als het goed is wordt het allemaal vergoed. Probeer eens inderdaad bij de media markt voor een vergoeding of bij de winkel waar je hem hebt verkocht. Ik blij dat ik een PS3 heb Ja inderdaad, maar ik weet niet of MediaMarkt ook het spel omruilt wat m'n xbox beschadigt heeft. Want ik weet niet meer waar ik die xbox gekocht heb, volgens mij ook MediaMarkt of Dixons Daarom altijd kassabonnen bewaren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Keeper Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Helaas kun je geen game vergoed krijgen van Microsoft, tenzij het een game is die door hun uitgegeven is. Dus ja, het beste is om gewoon Rockstar Games te bellen. Het nummer is: (410) 933-9191 . Tot zover de game zélf. Maar nu heb je ook nog eens een Xbox die krassen maakt, natuurlijk. Ik adviseer je om Microsoft te bellen en je probleem voor te leggen, zodat je Xbox opgehaald kan worden indien je nog garantie hebt (Je hebt 2 jaar standaard garantie op je Xbox, 3 jaar RROD). Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 als je een niet krassende xbox lade wilt moet je de rechter hebben de benq de hitatchi en samsung krassen soms wel eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 als je een niet krassende xbox lade wilt moet je de rechter hebben de benq de hitatchi en samsung krassen soms wel eens Hoe weet je welke XBOX de BenQ is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Inderdaad moet je gewoon de mensen van X-Box (Microsoft) bellen en zeggen wat er aan de hand is, dan kan je hem opsturen en krijg je weer een nieuwe... Het kan alleen nog wel even duren voordat je ze aan de lijn hebt, ik heb ook een tijd moeten wachten (en uiteindelijk maar opgehangen) omdat ik ineens 800 MP's kwijt ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP-Keeper Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Hoe weet je welke XBOX de BenQ is? Dat kun je gewoon zien aan de DVD Drive lade. Je kunt zien hoe de vorm is van de lade, dat is namelijk duidelijk zichtbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 als je een niet krassende xbox lade wilt moet je de rechter hebben de benq de hitatchi en samsung krassen soms wel eens Hoe weet je welke XBOX de BenQ is? Staat er toch bij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Hoe weet je welke XBOX de BenQ is? Dat kun je gewoon zien aan de DVD Drive lade. Je kunt zien hoe de vorm is van de lade, dat is namelijk duidelijk zichtbaar. Dankje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) als je een niet krassende xbox lade wilt moet je de rechter hebben de benq de hitatchi en samsung krassen soms wel eens Hoe weet je welke XBOX de BenQ is? Zoals je ziet staan er namen boven.de laatste is de benQ.Je kan het ook thuis makkelijk checken,gewoon naar je dvd laadje kijken. EDIT:Iemand was me voor. Bewerkt: 9 februari 2009 door danoontje_nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Als je xbox krassen maakt kun je dit gewoon laten vergoeden, de stootkussentjes ontbreken in deze 1e generatie. Neem contact op met microsoft en dan hoor je een nieuwe toegestuurt te krijgen, je zou ook kunnen proberen om gta 4 vergoed te krijgen omdat deze onspeelbaar is geworden door gebruik van deze xbox, maar ik denk niet dat dat gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.