Jump to content

Formatteren gaat niet goed :S

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden,

Ik zit met een probleem met me PC :( Ik wil zegmaar formatteren en opnieuw installeren enzo maar als ik dan zegmaar opnieuw opstart wat volgens de setup moet dan start ik op vanaf de Setup en krijg ik zwart scherm met een laag streepje die knippert linksboven. Wat moet ik doen? Mijn Windows CD is krasvrij en ook stofvrij (heb al schoongemaakt maar geen resultaat). Wie weet raad? Het gaat om een legale Windows CD :Y Ik maak zometeen wel een foto als het moet om het te bewijzen :)

Met Vriendelijke Groeten,

Zamg0d1

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

20

• RHochstenbach

16

• .Senne

4

• KillerZero86

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Na het formatteren en installeren van Windows start hij automatisch toch opnieuw op, waarna hij tot de setup overgaat? Of waar precies zit je dan vast?

Geplaatst:
Na het formatteren en installeren van Windows start hij automatisch toch opnieuw op, waarna hij tot de setup overgaat? Of waar precies zit je dan vast?

Nee voor het formatteren komt dit :Y Als ik bijvoorbeeld de CD van Windows in mijn laptop doe en dan de setup open dan vul ik alles in wat daar moet. Dan start de PC opnieuw op en dan moet normaal de Setup starten maar ik krijg dat scherm

Heb je al even gewacht? Dat dat zwarte scherm er even blijft staan is namelijk normaal.

Is anderhalf uur normaal?

Geplaatst: (bewerkt)
Zie je eerst de melding "Druk op een toets om van CD te starten"?

Nee. Gewoon een knipperend zwart wit streepje. Meer niet

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Nee. Gewoon een knipperend zwartwit streepje. Meer niet

Als je de computer aanzet (meteen zodra je beeld ziet), staat er dan ergens "Press XX for Boot Menu"? Zo ja, welke toets geeft ie aan bij de kruisjes? Zo niet, kijk dan ff wat er staat bij "Press XX for Setup".

Geplaatst: (bewerkt)

Nee. Gewoon een knipperend zwartwit streepje. Meer niet

Als je de computer aanzet (meteen zodra je beeld ziet), staat er dan ergens "Press XX for Boot Menu"? Zo ja, welke toets geeft ie aan bij de kruisjes? Zo niet, kijk dan ff wat er staat bij "Press XX for Setup".

Setup: F2

Boot: F12

Maar als ik dan op wil starten vanaf de CD krijg ik hetzelfde

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Houd bij het starten eens F12 ingedrukt totdat je een menu ziet. Kies dan de cd drive met de pijltjestoetsen en druk op ENTER. Het is mogelijk dat ie dan vraagt of je op een toets wil drukken. Druk dan op een toets.

Geplaatst:
Houd bij het starten eens F12 ingedrukt totdat je een menu ziet. Kies dan de cd drive met de pijltjestoetsen en druk op ENTER. Het is mogelijk dat ie dan vraagt of je op een toets wil drukken. Druk dan op een toets.

Dat zei ik net :7 Dan krijg ik ook dat witte streepje

Geplaatst:
Dan is er toch iets mis met de cd. Kan je de cd testen in een andere computer?

Niet echt... Want ik ben de enige met een DELL laptop hier en de CD is speciaal voor DELL

Geplaatst:

Niet echt... Want ik ben de enige met een DELL laptop hier en de CD is speciaal voor DELL

Nou, DELL sucks.

Maare, je moet je hdd toch helemaal schoonpoetsen, dus formateer hem gelijk, en pak een goeie Windows cd, die puin van DELL kan je het beste in de prullenbak smijten.

Geplaatst:

Nou, DELL sucks.

Maare, je moet je hdd toch helemaal schoonpoetsen, dus formateer hem gelijk, en pak een goeie Windows cd, die puin van DELL kan je het beste in de prullenbak smijten.

Ik heb nog wel een windows CD :Y Maar uhm.... die is neit van DELL> Maar moet wel werken?

Geplaatst:

Nou, DELL sucks.

Ik heb nog wel een windows CD :Y Maar uhm.... die is neit van DELL> Maar moet wel werken?

Ik gok iig van wel, maar google is je vriend, dus misschien dat hij je kan helpen, mist je het hem maar goed uitlegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...