.Senne Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik denk niet dat het veel uitmaakt een schone windows te gebruiken op een Dell pc, ipv de Dell disk.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik denk niet dat het veel uitmaakt een schone windows te gebruiken op een Dell pc, ipv de Dell disk.. Oh dus dat betekend dat k gewoon elke Windows CD zou moeten kunnen gebruiken? Reageren
.Senne Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Een pc is alle hardware in één kast, waarop normaal gezien elk besturingssysteem moet kunnen werken (als het aan de specs voldoet). Dell geeft waarschijnlijk geen echte windows schijf mee, maar een 'hersteldiskette', die meestal maar rommel is. Dus ja, gwn een andere windows van een andere schijf inwerpen kan geen kwaad. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Nou ik heb al eens geformatteerd met deze disc Dit is wel een normale versie dacht ik Windows XP SP2. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Nou ik heb al eens geformatteerd met deze disc Dit is wel een normale versie dacht ik Windows XP SP2. Heb je ooit problemen gehad met de cd-rom drive in de afgelopen maanden (zoals niet lezen van schijfjes enzo)? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Nou ik heb al eens geformatteerd met deze disc Dit is wel een normale versie dacht ik Windows XP SP2. Heb je ooit problemen gehad met de cd-rom drive in de afgelopen maanden (zoals niet lezen van schijfjes enzo)? Nope. Nouja.... een keertje. Maar dat was omdat de CD niet goed gekopieëerd was. EDIT: Zou het niet kunnen om een Formatteer Scriptje te maken in BATCH? Ik ken de code namelijk daarvoor Of kan ik dan niets meer? Bewerkt: 10 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Nou ik heb al eens geformatteerd met deze disc Dit is wel een normale versie dacht ik Windows XP SP2. Heb je ooit problemen gehad met de cd-rom drive in de afgelopen maanden (zoals niet lezen van schijfjes enzo)? Nope. Nouja.... een keertje. Maar dat was omdat de CD niet goed gekopieëerd was. EDIT: Zou het niet kunnen om een Formatteer Scriptje te maken in BATCH? Ik ken de code namelijk daarvoor Of kan ik dan niets meer? Nee dat kan niet, omdat Windows dan is gestart. En omdat die data in gebruik is, kan je niet formatteren. Maar je moet eerst in staat zijn om de installatie te starten. Nu ik er over nadenk, heb je een diskettestation? Zo ja, welke versie van XP heb je? (home edition, professional en welk service pack). Bewerkt: 10 februari 2009 door RHochstenbach Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Nou ik heb al eens geformatteerd met deze disc Dit is wel een normale versie dacht ik Windows XP SP2. Heb je ooit problemen gehad met de cd-rom drive in de afgelopen maanden (zoals niet lezen van schijfjes enzo)? Nope. Nouja.... een keertje. Maar dat was omdat de CD niet goed gekopieëerd was. EDIT: Zou het niet kunnen om een Formatteer Scriptje te maken in BATCH? Ik ken de code namelijk daarvoor Of kan ik dan niets meer? Nee dat kan niet, omdat Windows dan is gestart. En omdat die data in gebruik is, kan je niet formatteren. Maar je moet eerst in staat zijn om de installatie te starten. Nu ik er over nadenk, heb je een diskettestation? Zo ja, welke versie van XP heb je? (home edition, professional en welk service pack). Ik heb geen diskette station. Ik heb XP SP3 Home Edition voor zover ik weet Hoe kan ik dit vinden? Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb geen diskette station. Ik heb XP SP3 Home Edition voor zover ik weet Hoe kan ik dit vinden? Klik met de rechter muisknop op Deze Computer, en kies dan voor Eigenschappen. Als je tenminste Windows kan opstarten.... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb geen diskette station. Ik heb XP SP3 Home Edition voor zover ik weet Hoe kan ik dit vinden? Klik met de rechter muisknop op Deze Computer, en kies dan voor Eigenschappen. Als je tenminste Windows kan opstarten.... Opstarten kan ik Maar als ik bijvoorbeeld opnieuw wil installeren lukt dit niet Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Koppel eens alle apparatuur los, behalve het scherm, toetsenbord en de muis. Start de computer op. Zodra je het Dell-logo ziet, houd dan CTRL+F11 ingedrukt. Als het goed is, dan zie je een nieuw scherm, waar je voor Restore kan kiezen. Kies voor Restore en geef JA aan als antwoord. Bewerkt: 10 februari 2009 door RHochstenbach Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Koppel eens alle apparatuur los, behalve het scherm, toetsenbord en de muis. Start de computer op. Zodra je het Dell-logo ziet, houd dan CTRL+F11 ingedrukt. Als het goed is, dan zie je een nieuw scherm, waar je voor Restore kan kiezen. Kies voor Restore en geef JA aan als antwoord. Erm... Ik heb een laptop dus alles zit erin Maar uhm.... is het mogelijk dat een of ander virus het blokkeerd? Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Koppel eens alle apparatuur los, behalve het scherm, toetsenbord en de muis. Start de computer op. Zodra je het Dell-logo ziet, houd dan CTRL+F11 ingedrukt. Als het goed is, dan zie je een nieuw scherm, waar je voor Restore kan kiezen. Kies voor Restore en geef JA aan als antwoord. Erm... Ik heb een laptop dus alles zit erin Maar uhm.... is het mogelijk dat een of ander virus het blokkeerd? Dat wordt via het BIOS gestuurd, en daar kunnen virussen niet aan komen. Maar druk maar eens op CTRL+F11 als je bij het starten ww.dell.com ziet. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Koppel eens alle apparatuur los, behalve het scherm, toetsenbord en de muis. Start de computer op. Zodra je het Dell-logo ziet, houd dan CTRL+F11 ingedrukt. Als het goed is, dan zie je een nieuw scherm, waar je voor Restore kan kiezen. Kies voor Restore en geef JA aan als antwoord. Erm... Ik heb een laptop dus alles zit erin Maar uhm.... is het mogelijk dat een of ander virus het blokkeerd? Dat wordt via het BIOS gestuurd, en daar kunnen virussen niet aan komen. Maar druk maar eens op CTRL+F11 als je bij het starten ww.dell.com ziet. en waar moet ik dan uitkomen? BIOS? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.