Jump to content

Formatteren gaat niet goed :S

Recommended Posts

Geplaatst:
en waar moet ik dan uitkomen? BIOS?

Dan zou er een scherm moeten verschijnen waar je voor Restore kan kiezen.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

20

• RHochstenbach

16

• .Senne

4

• KillerZero86

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
en waar moet ik dan uitkomen? BIOS?

Dan zou er een scherm moeten verschijnen waar je voor Restore kan kiezen.

Oh ok. Ik ben nu even me USB Stick aan het scannen want er blijken nu al 10 geïnfecteerde bestandjes in te zitten :duh: Ik zal daarna dat wat jij wilt even proberen en dan ga ik mijn PC scannen met Mbam

Geplaatst:
en dan ga ik mijn PC scannen met Mbam

Dat zal dan niet nodig zijn, want alle gegevens worden gewist (fabriekinstellingen worden teruggezet).

Geplaatst:
en dan ga ik mijn PC scannen met Mbam

Dat zal dan niet nodig zijn, want alle gegevens worden gewist (fabriekinstellingen worden teruggezet).

Oh ok. Ik heb net met Mbam gescanned en dit zit er allemaal in :ch:

Screenscan.png

Ja ik download veel. Maar ik ga ze verwijderen en kijken of het probleem is gefixed. En als ik die Master Reset heb gedaan is dan ook alles weg en alleen Windows? Of staat alles er nog op?

Geplaatst: (bewerkt)
En als ik die Master Reset heb gedaan is dan ook alles weg en alleen Windows? Of staat alles er nog op?

Dan is de PC weer in dezelfde staat als toen je m gekocht had. Dus al je persoonlijke gegevens zijn dan weg.

Bewerkt: door RHochstenbach
Geplaatst:
En als ik die Master Reset heb gedaan is dan ook alles weg en alleen Windows? Of staat alles er nog op?

Dan is de PC weer in dezelfde staat als toen je m gekocht had. Dus al je persoonlijke gegevens zijn dan weg.

Dat snap ik :Y Maar dan is dus ook de HDD weer leeg?

Geplaatst:
Dat snap ik :Y Maar dan is dus ook de HDD weer leeg?

Ja dat klopt

Oh ok. Dus geweoon een snelle versie van formatteren? Ik ga zometeen beginnen :D

Oh ok. Dus geweoon een snelle versie van formatteren? Ik ga zometeen beginnen :D

Formatteren gaat meestal snel. Vervolgens wordt XP geïnstalleerd, samen met alle stuurprogramma's en gebundelde software.

Bewerkt: door RHochstenbach

Als je snel formatteert, dan blijven sommige bestanden achter. Je ziet ze alleen niet, iets met de index is verwijderd zodat ze je niet kan zien. Gewoon formatteren is én blijft het beste.

Succes ermee. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Als je snel formatteert, dan blijven sommige bestanden achter. Je ziet ze alleen niet, iets met de index is verwijderd zodat ze je niet kan zien. Gewoon formatteren is én blijft het beste.

Dat is ook zo. Maar omdat zijn computer niet direct vanaf een CD kan starten en geen diskettestation heeft, is er geen andere oplossing. Je zal geen verschil merken als je doet snelformatteren. Het is alleen afgeraden om te snelformatteren als je de harde schijf gaat verkopen of doet weggooien, omdat je anders de persoonlijke gegevens kan terughalen.

Geplaatst:

Ik zie op je screens dat je het 'resycled' virus hebt, en daar ben je misschien na formatteren nog niet vanaf. Het zet zich namelijk in elke vorm van schijven die in aanraking komen met je pc. (i.e. externe hdd, usb, Data schijf, ...). Kijk dus maar goed of daar ook geen virus opstaat, voor je 't virus direct weer oploopt na formatteren.

Geplaatst:
Ik zie op je screens dat je het 'resycled' virus hebt, en daar ben je misschien na formatteren nog niet vanaf. Het zet zich namelijk in elke vorm van schijven die in aanraking komen met je pc. (i.e. externe hdd, usb, Data schijf, ...). Kijk dus maar goed of daar ook geen virus opstaat, voor je 't virus direct weer oploopt na formatteren.

Goed gezien. Kan je het beste al je externe drives scannen op een computer die niet van jezelf is (zoals een computer op school). Als het virus zich verspreid, is het tenminste niet op die van jou :eten:

Ja ik wil het geweoon leeghalen zodat het niet zo vol staat en in de kast kan (me Laptop_

Ik heb al mijn externe (USB) stick gescanned en die is nu weel virusvrij. Evenals mijn PC :D

Goed gezien. Kan je het beste al je externe drives scannen op een computer die niet van jezelf is (zoals een computer op school). Als het virus zich verspreid, is het tenminste niet op die van jou :eten:

Op school :7 Ik kan dat niet doen op school omdat het in een netwerk is. Dus als één PC is besmet zijn het meteen allemaal. En dan krijg ik problemen. Ik haal liever dit PC'tje naar de klote dan 120 PC's op school.

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ok :D Mijn PC is weer helemaal geformatteerd :Y Nu wilde mijn Setup via de CD wel gewoon starten :D. Nu weer alles up-to-date brengen en dan ben ik helemaal klaar :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...