Jump to content

X360 Kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej,

ik ben van plan om een xbox 360 te kopen, alleen zit ik nog met wat vragen. Om te beginnen zag ik een paar weken geleden in het programma Kassa het onderwerp over de Xbox 360, die ervoor zou zorgen dat de cd's van je spelletjes zou beschadigen. En dat alleen maar omdat Microsoft zo dom is om geen kussentjes bij die harddisk drive gebeuren te plaatsen Of is dat expres om extra geld te verdienen? . Naja in iedergeval is dit nou nog steeds zo? En hebben jullie dat ook bij je spelletjes?

Verder vraag ik mij nog af wat is het verschil met memory kaarten en een harde schijf? Maakt het veel verschil uit? En waarin?

En als laatste, kan ik de Xbox 360 op een gewone oude tv aansluiten? Want ik heb geen lcd of HD tv?

Doen of niet? :bonk:

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PSP-Keeper

10

• Exoit

5

• ikt

3

• RustyRustler89

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

De krassen op je CD zijn in ieder geval opgelost, want er zijn nieuwe series consoles gekomen, waarin de problemen opgelost zijn. Dit zijn de consoles die Juli 2007 uitgekomen zijn (Kun je zien aan de MFR-Date). En ik heb weleens last gehad van mijn Xbox, ja. Maar na het opsturen heb ik een totaal nieuwe console gekregen, dus dat maakt niet zo erg meer uit, denk ik :puh:

En een Memory Card is maximaal 256 MB, en daar kan zeker niet veel op, en zeker niet als je van plan bent demo's, video's, films te gaan downloaden etc.

Een Harde Schijf is er in de 20, 60 en 120 GB uitvoering. Het beste is natuurlijk 120 GB, en dat zul je echt nodig hebben wil je games op je harde schijf zetten (Ja, dat kan voor minder laadtijden en minder herrie van je DVD-Drive).

En je kunt je Xbox 360 gewoon op elke TV aansluiten, maar denk er wel om dat je kwaliteitsverlies hebt, maargoed. Ik neem aan dat je dat wel snapt. :)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Geplaatst:

Je kan het beste de volgende keer dit topic bij de game gedeelte plaatsen.

Na mijn mening maakt de Xbox360 nog steeds krassen omdat er een topic is bij de GTA IV gedeeldte met deze foto

bekrastgta.jpg

klik voor de topic

Verder is een hardeschijf een memory card die is ingebouwd en een memory card weer niet.

En wist je dat je moet betalen om online te kunnen spelen ( tegen andere mensen op de wereld)

Bij de PS3 niet ^_^

En je kan je Xbox360 ook aansluiten op je oude tv, dat heb ik ook bij mijn PS3.

Geplaatst:

Ok over dat krassen ben ik niet echt te spreken maar online doe ik de eerste tijd toch waarschijnlijk niet :puh: vind soms single player veel leuker :puh:

Geplaatst:

Ik zou voor een PS3 gaan, maar de Xbox360 maakt krassen ja. Maar volgens mij ná Juli 2007 zouden er Xbox'en op de markt komen die geen krassen meer maken op de CD's. De Xbox360 heeft wel leuke game's, zoals Gears of War. Maar als je Online wilt spelen moet je betalen, voor één jaar moet je €60,- betalen. Bij de PS3 is dat helemaal gratis. De PS3 heeft ook Blu-Ray, de controller is van de PS3 ook fijner. De PS3 heeft veel leukere spellen, maar de controller van de Xbox360 is ook erg fijn. Maar groot. De Xbox360 is goedkoper als de PS3, maar dan heb je er minder voor. De Xbox360 is een redelijke console. :Y Als je een goede console voor een lage prijs wil hebben moet je de 360 pakken. Of ben je een echte gamer dan pak je de Xbox360 Lite, volgens mij heet ie zo ja. Maar wil je écht alles? Dan moet je de PS3 pakken! :Y

Geplaatst:
Ok over dat krassen ben ik niet echt te spreken maar online doe ik de eerste tijd toch waarschijnlijk niet :puh: vind soms single player veel leuker :puh:

Zoals ik al eens heb gezegd komen de krassen echt niet meer voor in de nieuwere consoles. :puh: Als je nu de Xbox 360 zult kopen in de winkel krijg je gewoon zeker een console met de nieuwste DVD Drives, waardoor er ook geen problemen kunnen optreden, want er is een bepaalde DVD Drive die gewoon problemen veroorzaakte.

Maar gelukkig is dat allemaal verleden tijd. :)

De Xbox 360 Pro met de topgames Grand Theft Auto IV, Halo 3, Far Cry 2 en Gears of War 2.

Maak kennis met het Xbox 360 game- en entertainmentsysteem van Microsoft, waarmee je kunt genieten van ongeëvenaarde kracht, de beste games, de next-generation Xbox Live en verbazingwekkend digitaal entertainment die je nog nooit eerder hebt meegemaakt in console-entertainment!

Dit geweldige pakket bestaat uit:

Xbox 360 Pro console

1 Draadloze Controller

Harde schijf 60GB

Headset

HD AV Cable (met SCART adapter)

Ethernet kabel

HMDI-uitgang

Gears of War 2

Far cry 2

Grand Theft Auto IV

Halo 3

Xbox 360 Pro:

Als je als serieuze gamer op zoek bent naar een serieuze console, hoef je niet verder te zoeken. Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt!

Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 60 GB waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaan, met een hoofdtelefoon en een draadloze controller voor mobiele, zorgeloze Xbox Live actie. Dan hebben we het nog niet eens over de console zelf, die je kunt gebruiken voor streaming van digitale foto's en muziek, zelfs vanaf je pc met Windows XP of Windows Media Centre. De Xbox 360 biedt de ultieme digitale entertainment- en gamingervaring.

Met de ingebouwde Ethernet-poort en het gratis abonnement, kunnen gamers met de Xbox 360 direct verbinding maken met Xbox Live Silver. Daarnaast kunnen abonnees op de service Gold profiteren van de meest populaire wereldwijde online games en een entertainmentnetwerk. Dit zit er in het pakket

VOOR : € 369,00

Is dit wat of niet?

BTW: BEdankt voor jullie reacties ik ga deze waarschijnlijk kopen!

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:

*Zucht*, warom zijn mensen zo eigenwijs, de nieuwe X-Boxen maken allang geen krassen meer, ik heb er eentje in November gekocht, vrij veel gegamed maar nog geen krasje gezien...

Je kan wel beter je X-Box plat leggen ;)

Geplaatst:
*Zucht*, warom zijn mensen zo eigenwijs, de nieuwe X-Boxen maken allang geen krassen meer, ik heb er eentje in November gekocht, vrij veel gegamed maar nog geen krasje gezien...

Ok dankje voor de TIP! wat helpt het dan dat je hem plat legt?

Je kan het beste de volgende keer dit topic bij de game gedeelte plaatsen.

Na mijn mening maakt de Xbox360 nog steeds krassen omdat er een topic is bij de GTA IV gedeeldte met deze foto

Verder is een hardeschijf een memory card die is ingebouwd en een memory card weer niet.

En wist je dat je moet betalen om online te kunnen spelen ( tegen andere mensen op de wereld)

Bij de PS3 niet ^_^

En je kan je Xbox360 ook aansluiten op je oude tv, dat heb ik ook bij mijn PS3.

Dat staat toch boven jou posting ook al... :duh:

Typisch iemand die de Xbox door het stof wil halen...

Met de nieuwe generatie Xboxxen is nix mis.

Mijn Elite staat rechtop zonder problemen of krassen.

Ik heb de LiteOn speler die in elke nieuwe Xbox zit.

Edit: Plaatje verwijderd.

Bewerkt: door Hannes82
Geplaatst:
De Xbox 360 Pro met de topgames Grand Theft Auto IV, Halo 3, Far Cry 2 en Gears of War 2.

Maak kennis met het Xbox 360 game- en entertainmentsysteem van Microsoft, waarmee je kunt genieten van ongeëvenaarde kracht, de beste games, de next-generation Xbox Live en verbazingwekkend digitaal entertainment die je nog nooit eerder hebt meegemaakt in console-entertainment!

Dit geweldige pakket bestaat uit:

Xbox 360 Pro console

1 Draadloze Controller

Harde schijf 60GB

Headset

HD AV Cable (met SCART adapter)

Ethernet kabel

HMDI-uitgang

Gears of War 2

Far cry 2

Grand Theft Auto IV

Halo 3

Xbox 360 Pro:

Als je als serieuze gamer op zoek bent naar een serieuze console, hoef je niet verder te zoeken. Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt!

Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 60 GB waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaan, met een hoofdtelefoon en een draadloze controller voor mobiele, zorgeloze Xbox Live actie. Dan hebben we het nog niet eens over de console zelf, die je kunt gebruiken voor streaming van digitale foto's en muziek, zelfs vanaf je pc met Windows XP of Windows Media Centre. De Xbox 360 biedt de ultieme digitale entertainment- en gamingervaring.

Met de ingebouwde Ethernet-poort en het gratis abonnement, kunnen gamers met de Xbox 360 direct verbinding maken met Xbox Live Silver. Daarnaast kunnen abonnees op de service Gold profiteren van de meest populaire wereldwijde online games en een entertainmentnetwerk. Dit zit er in het pakket

VOOR : € 369,00

Is dit wat of niet?

BTW: BEdankt voor jullie reacties ik ga deze waarschijnlijk kopen!

Als je er 30 euro erboven op doet krijg je een PS3 met een oneindig gratis abonnement.

Maar als je echt een Xbox fanaat bent moet je hem gaan halen :Y

Geplaatst:

Ok dankje voor de TIP! wat helpt het dan dat je hem plat legt?

Op zich is het aan te raden een 360 op een zo vlak mogelijke ondergrond te zetten, als je een heel lichte vorm van vloerbedekking hebt die aardig vlak is kan het weinig kwaad, dit heb ik namelijk ook en daar is niks mis mee. Als je echt een aardig groffe vloerbedekking hebt zou ik het niet doen omdat die dan gewoon niet echt stabiel staat. En wat hier boven staat speelt de ventilatie ook nog een rol als je hem op vloerbedekking hebt staan ;)

Geplaatst:
Als je er 30 euro erboven op doet krijg je een PS3 met een oneindig gratis abonnement.

Maar als je echt een Xbox fanaat bent moet je hem gaan halen :Y

Dan heb je inderdaad gratis dat schijt PSN, X-Box Live werkt nog steeds beter hier :D

Geplaatst:

Xbox Live schijnt inderdaad wel een stuk stabieler te zijn, en je krijgt wel wat voor je geld, uiteraard. :)

Ik heb nu al meer dan 3 jaar Xbox Live en tot nu toe nog geen problemen gehad in principe, met uitzondering van problemen die bij iedereen zijn voorgekomen als uitval rond de Kerstdagen van 2007. Maar goed, het word trouwens ook meer ge-update.

Met andere woorden: Het is uitgebreider. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...