FerryN Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Als je er 30 euro erboven op doet krijg je een PS3 met een oneindig gratis abonnement.Maar als je echt een Xbox fanaat bent moet je hem gaan halen Dan heb je inderdaad gratis dat schijt PSN, X-Box Live werkt nog steeds beter hier En dan brullen de X360'ers dat de PS3 fanboys altijd beginnen . Ontopic, topicstarter wilt toch een X360, waarom raden jullie telkens hem een PS3 aan? . En wat wilt de topicstarter met zijn X360 gaan doen, alleen gamen of ook films kijken etc.? Want aan bluray(qua films dan) heb je niks omdat je op een oudere tv gaat spelen/kijken. Reageren
ikt Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Als je er 30 euro erboven op doet krijg je een PS3 met een oneindig gratis abonnement.Maar als je echt een Xbox fanaat bent moet je hem gaan halen Dan heb je inderdaad gratis dat schijt PSN, X-Box Live werkt nog steeds beter hier En dan brullen de X360'ers dat de PS3 fanboys altijd beginnen . Ontopic, topicstarter wilt toch een X360, waarom raden jullie telkens hem een PS3 aan? . En wat wilt de topicstarter met zijn X360 gaan doen, alleen gamen of ook films kijken etc.? Want aan bluray(qua films dan) heb je niks omdat je op een oudere tv gaat spelen/kijken. Ook in spellen heb je er niet veel aan. Behalve als de developers te dom zijn om de plaatjes te compressen. Ik kan GTA VC ook 100GB maken door de plaatjes niet in een archive te stoppen. Maargoed, OP (die overgens de hoofdpost heeft gejat) wil een 360. Bewerkt: 9 februari 2009 door ikt Reageren
FerryN Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Als je er 30 euro erboven op doet krijg je een PS3 met een oneindig gratis abonnement.Maar als je echt een Xbox fanaat bent moet je hem gaan halen Dan heb je inderdaad gratis dat schijt PSN, X-Box Live werkt nog steeds beter hier En dan brullen de X360'ers dat de PS3 fanboys altijd beginnen . Ontopic, topicstarter wilt toch een X360, waarom raden jullie telkens hem een PS3 aan? . En wat wilt de topicstarter met zijn X360 gaan doen, alleen gamen of ook films kijken etc.? Want aan bluray(qua films dan) heb je niks omdat je op een oudere tv gaat spelen/kijken. Ook in spellen heb je er niet veel aan. Behalve als de developers te dom zijn om de plaatjes te compressen. Ik kan GTA VC ook 100GB maken door de plaatjes niet in een archive te stoppen. Maargoed, OP (die overgens de hoofdpost heeft gejat) wil een 360. Uhmm, alle textures uit de archives is VC echt niet 100gb, en ook met high resolutie textures van bv. 2048xnogwat word het allemaal niet 100gb, maar aangezien de DL-DVD voor GTA IV haast te klein was moest R* wel compressen, dit hoeft weer niet (of minder) op een ps3, waardoor je hogere resoluties textures krijgt. Dus dan zijn de developers niet dom, maar MS, omdat ze voor Dual layers zijn gegaan en niet grotere capaciteit discs. Reageren
the_dan Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 dat over dat krassen dat ik las de linker 2 kunnen krassen maken ... de mooie ronde benQ doet dat niet Reageren
---Elias--- Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 CorrectHost. Je jat een post van andermans forum. Leg eens uit! Het enigste dat hij hetzelfde zegt is dat hij naar het programma kassa heeft gezien over de problemen van de xbox. Het kan toch zijn dat die 2 hetzelfde programma hebben bekeken? En ook over die memory cards ja... En hij praat in ieder geval wel beter ABN. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 dat over dat krassen dat ik las de linker 2 kunnen krassen maken ... de mooie ronde benQ doet dat niet Ja, dat is wel waar ja. Ikzelf heb een Hitachi Drive gehad, en ik heb er eigenlijk gewoon wel slechte ervaringen mee gehad (Herrie, krasgeluiden) maar gek genoeg nog nooit krassen op mijn CD's gekregen. Maar natuurlijk bleef het altijd wel irritant en je weet maar nooit wanneer het krassen maakte. Maar het is dus niet vanzelfsprekend dat als je één van die 2 drives hebt, je automatisch krassen krijgt. Want dit was bij mij ook niet het geval. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Krassen komen alleen maar als je de console op z'n kant zet (dus met de hardeschijf naar boven). Bij de nieuwste drive (de BenQ) krijg je de krassen niet meer. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Krassen komen alleen maar als je de console op z'n kant zet (dus met de hardeschijf naar boven). Bij de nieuwste drive (de BenQ) krijg je de krassen niet meer. Dat is helemaal niet waar. Het is een feit dat er minder kans is op krassen als de Xbox horizontaal staat, inderdaad. Maar dat verkleint de kans dat de 360 krassen maakt, maar dit wil niet zeggen dat als je het rechtop zet, dat je dan wél krassen krijgt. Ik heb mijn oude Xbox altijd rechtop houden en ik heb nog nooit krassen gekregen. Dus dat klopt niet wat je zegt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Krassen komen alleen maar als je de console op z'n kant zet (dus met de hardeschijf naar boven). Bij de nieuwste drive (de BenQ) krijg je de krassen niet meer. Dat is helemaal niet waar. Het is een feit dat er minder kans is op krassen als de Xbox horizontaal staat, inderdaad. Maar dat verkleint de kans dat de 360 krassen maakt, maar dit wil niet zeggen dat als je het rechtop zet, dat je dan wél krassen krijgt. Ik heb mijn oude Xbox altijd rechtop houden en ik heb nog nooit krassen gekregen. Dus dat klopt niet wat je zegt. Toch is de kans dat je krassen krijgt als hij verticaal staat erg groot. De krassen komen omdat er tussen de disc en de lens geen bescherming zit en als de DVD dan tegen de lens aan komt, maakt die een leuke ronde kras op je disc. Reageren
Jowx Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Verplaatst naar consoles & game events.. >>> Door Ikkes: Mijn dank is groot <<< Reageren
Dvt Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Als je er 30 euro erboven op doet krijg je een PS3 met een oneindig gratis abonnement.Maar als je echt een Xbox fanaat bent moet je hem gaan halen Dan heb je inderdaad gratis dat schijt PSN, X-Box Live werkt nog steeds beter hier En dan brullen de X360'ers dat de PS3 fanboys altijd beginnen . Ontopic, topicstarter wilt toch een X360, waarom raden jullie telkens hem een PS3 aan? . En wat wilt de topicstarter met zijn X360 gaan doen, alleen gamen of ook films kijken etc.? Want aan bluray(qua films dan) heb je niks omdat je op een oudere tv gaat spelen/kijken. Idd telkens. En dan zegt er een iets dat niet klopt of wat nergens op slaat en dan krijg je altijd een consolewar... Waarom? Ik ga ook niet zeggen "koop een 360!" als iemand op dit forum wat vragen heeft met betrekking tot een toekomstige PS3 aankoop. Maar ehm, @PSP-keeper: Dan heb jij wel geluk gehad met die Hitachi drive van je! Ik heb een Samsung gehad en die maakte na verloop van tijd ook krassen. Heb nu een gerepareerde Xbox met BenQ welteverstaan, en geen krassen meer! Oh ja en één ding: Koop nooit een Xbox 360 Arcade! Dat is zo'n verneukt ding... Die heeft geeneens een HDD. Dat Microsoft die versie nog durft te verkopen! Bewerkt: 10 februari 2009 door Dvt Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) De 360 Arcade is niet waar voor zijn prijs, inderdaad. Maar het is ook geen slechte versie. De Arcade consoles zijn sowieso de Falcon types, en met de nieuwste DVD Drive, dus problemen heb je er ook niet bij. En je kunt altijd nog een Harde schijf erbij kopen, en bovendien: De Arcade is bedoeld voor de Casual Gamers, en is dus meer gericht op dié doelgroep. Ikzelf heb een Pro versie, maar dat heb ik ook gewoon genomen, omdat ik best wel vaak game, en ik vond de Harde Schijf natuurlijk wel een must. Bewerkt: 10 februari 2009 door PSP-Keeper Reageren
ikt Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 CorrectHost. Je jat een post van andermans forum. Leg eens uit! Het enigste dat hij hetzelfde zegt is dat hij naar het programma kassa heeft gezien over de problemen van de xbox. Het kan toch zijn dat die 2 hetzelfde programma hebben bekeken? En ook over die memory cards ja... En hij praat in ieder geval wel beter ABN. Een heel ander forum. Een meid heeft het trouwens gevraagd. Reageren
Exoit Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Nou ik weet zeker ik koop de XBOX 360 Pro ( hopen dat er een BenQ lade in zit ) Bewerkt: 10 februari 2009 door CorrectHost Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Elke X-Box die je nu gewoon in de winkel koopt heeft een BenQ DVD-Speler Succes ermee, bij aankoop van een spel krijg je meestal ook een maand gratis Live, zeker proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.