Jump to content

X360 Kopen?

Recommended Posts

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PSP-Keeper

10

• Exoit

5

• ikt

3

• RustyRustler89

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. :)

Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen!

Alleen The Lost and Damned, dus geen andere spellen! ;)

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:
En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. :)

Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen!

Hoe bedoel je? Dat Xbox Live gewoon beschikbaar is voor iedereen? Heb je evt. een bron? Want ik volg normaal gesproken al het nieuws over de Xbox 360 en IV DLC, maar dit heb ik nog niet gelezen.

Geplaatst:

Hoe bedoel je? Dat Xbox Live gewoon beschikbaar is voor iedereen? Heb je evt. een bron? Want ik volg normaal gesproken al het nieuws over de Xbox 360 en IV DLC, maar dit heb ik nog niet gelezen.

Insidegamer - Xbox Live gratis tijdens The Lost and Damned

Geplaatst:

Insidegamer - Xbox Live gratis tijdens The Lost and Damned

Dat is wel chill :puh:

Geplaatst:

Zeer netjes van Microsoft, en ook nog eens leuk dat je met ontwikkelaars van de Grand Theft Auto serie kunt spelen. :) Denk ook wel dat ze het voor de goede naam doen, maar dat terzijde. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...