PSP-Keeper Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. Reageren
Dvt Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen! Alleen The Lost and Damned, dus geen andere spellen! Bewerkt: 10 februari 2009 door Dvt Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen! Alleen The Lost and Damned, dus geen andere spellen! Hoe bedoel je? Dat Xbox Live gewoon beschikbaar is voor iedereen? Heb je evt. een bron? Want ik volg normaal gesproken al het nieuws over de Xbox 360 en IV DLC, maar dit heb ik nog niet gelezen. Reageren
Dvt Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen! Alleen The Lost and Damned, dus geen andere spellen! Hoe bedoel je? Dat Xbox Live gewoon beschikbaar is voor iedereen? Heb je evt. een bron? Want ik volg normaal gesproken al het nieuws over de Xbox 360 en IV DLC, maar dit heb ik nog niet gelezen. Insidegamer - Xbox Live gratis tijdens The Lost and Damned Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 En je krijgt sowieso bij het activeren van je Xbox Live account één maand gratis Xbox Live Gold. Ter ere van de eerste GTA IV exclusieve content is The Lost and Damned vanaf 17 februari t/m 22 februari gratis online te spelen! Alleen The Lost and Damned, dus geen andere spellen! Hoe bedoel je? Dat Xbox Live gewoon beschikbaar is voor iedereen? Heb je evt. een bron? Want ik volg normaal gesproken al het nieuws over de Xbox 360 en IV DLC, maar dit heb ik nog niet gelezen. Insidegamer - Xbox Live gratis tijdens The Lost and Damned Dat is wel chill Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 11 februari 2009 Rapport Geplaatst: 11 februari 2009 Zeer netjes van Microsoft, en ook nog eens leuk dat je met ontwikkelaars van de Grand Theft Auto serie kunt spelen. Denk ook wel dat ze het voor de goede naam doen, maar dat terzijde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.