Tha Real G. Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 weten jullie wat de mensen zeggen in gta 3 Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Erm... :huh: Hoe bedoel je, "wat ze zeggen"? Versta je iemand niet? Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Geplaatst: 1 mei 2005 Hij bedoelt wat de voetgangers zeggen tegen elkaar <_< Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Hij bedoelt wat de voetgangers zeggen tegen elkaar <_< ja dat bedoel ik inderdaad sorry voor de onduidelijkheid Reageren
Trax Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Wat wil je ermee? :huh: Ga het zelf beluisteren zou ik zeggen ... :rolleyes: Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 haha, ik hoor meestal wel mensen keihard schreeuwen als je voor hun auto gaan staan..zeggen ze zoiets van "Get Outta My Way!!".. Reageren
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 haha, ik hoor meestal wel mensen keihard schreeuwen als je voor hun auto gaan staan..zeggen ze zoiets van "Get Outta My Way!!".. Hoor ik ook altijd bij VC. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 weten jullie wat de mensen zeggen in gta 3 Vaak kan ik het niet eens horen omdat mijn radio dan aanstaat, maar als ik hem uitdoe dan zeggen ze vaak Hello en dat soort shit, het word pas lachen als je gaat schieten in het openbaar :lol: Reageren
need my speed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb ze ook is horen zeggen van: What the hell are you going one man? Of zo iets dan. Reageren
Arjen Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb ze ook is horen zeggen van:What the hell are you going one man? Of zo iets dan. Je bedoeld vast: 'What the hell are you doing man?' .. Dit heb ik nl. wel vaker gehoord. Reageren
need my speed Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik heb ze ook is horen zeggen van:What the hell are you going one man? Of zo iets dan. Je bedoeld vast: 'What the hell are you doing man?' .. Dit heb ik nl. wel vaker gehoord. Ja, bedankt. Ik zei ook al dat ik het niet zeker wist maar dat was het. Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Het is ook wel grappig als je een taxi jat; dan zeggen die chauffeurs van "Get in the back..ahhh!!"... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 WooooH Bitch!! Need some SPANK?? What the hell are u doing.. O MY GOOOODD!! Wat wil je hiermee bereiken, dat ik alle zinnen van de peds in GTA III opga noemen ofzo :lol: Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 ook als je een taxi jat zegt die gast van "i don't deserve this!!" Reageren
need my speed Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Als er mensen zijn vermoord komen er toch mensen om heen staan? die zeggen wel is van 'I dont believe me eyes' ofzo (believe is denk ik fout geschreven). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.