Jump to content

import


Tieske10

Recommended Posts

vraagje, ik heb net sunshine auto's gekocht en wil auto;s gaan importeren. Moet ik ergens naar toe lopen? een beginmarker ofzo. of kan ik gewoon auto;s komen afleveren. Waar hangen de lijsten (heb ze wel op wikigta gevonden, maar je zou het ook zonder de site moeten kunnen) en maakt het iets uit of je eerst de eerste lijst afwerkt of kun je ook gewoon elk willekeurig voertuig dat op de lijsten staat meenemen? bedankt alvast

Link to comment
Delen op andere websites

vraagje, ik heb net sunshine auto's gekocht en wil auto;s gaan importeren. Moet ik ergens naar toe lopen? een beginmarker ofzo. of kan ik gewoon auto;s komen afleveren. Waar hangen de lijsten (heb ze wel op wikigta gevonden, maar je zou het ook zonder de site moeten kunnen) en maakt het iets uit of je eerst de eerste lijst afwerkt of kun je ook gewoon elk willekeurig voertuig dat op de lijsten staat meenemen? bedankt alvast
De lijsten hangen bij de garage die voor de betreffende auto's bestemd is. Vanuit Sunshine Auto's direct links naar beneden en vervolgens hangt de eerste lijst rechts. De auto's op de lijst kun je in willekeurige volgorde brengen en nadat je één lijst voltooid hebt ontvang je een beloning in de vorm van een voertuig in de zaak én verschijnt de volgende lijst. Totaal zijn er vier lijsten om te volbrengen...succes! :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...