Jump to content

Disconnect van MP


lajosilles

Recommended Posts

:cya: Ik wordt bij multiplayer uit een server gegooid (na 10 minuten ongeveer) omdat mijn pc volgens het spel te traag is. (Nee, het spel is gewoon traag!)

Kan iemand me helpen om ervoor te zorgen dat ik niet steeds na 10 minuten uit de server word gegooid? Of ik moet zeker een nieuwe video kaart kopen?

Gr. Lajos :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: Ik wordt bij multiplayer uit een server gegooid (na 10 minuten ongeveer) omdat mijn pc volgens het spel te traag is. (Nee, het spel is gewoon traag!)

Kan iemand me helpen om ervoor te zorgen dat ik niet steeds na 10 minuten uit de server word gegooid? Of ik moet zeker een nieuwe video kaart kopen?

Gr. Lajos :cya:

Of je internetverbinding is te traag, of je PC is te traag, of beide. Toen ik nog een slechte videokaart (8400 GS) had dan had ik deze melding ook onmiddellijk na 5 minuutjes spelen. Nu met m'n nieuwe videokaart (9800 GT) heb ik het nog nooit gehad, dus daar kan het wel aan liggen. Heb je over het algemeen een snelle internetverbinding? Dan zal het daar niet aan liggen.

Je kan wel eens proberen om de Grafische instellingen wat lager te zetten, dan zal je computer hopelijk minder snel "te traag" zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...