K03N Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 (bewerkt) Hallo, Als ik GTA Vice City instaleer dan doet die dat prima tot het laatst dan zegt die: Hoe kan ik dit verhelpen om de instalatie compleet te maken? Bewerkt: 9 februari 2009 door K03N Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Euh....de originele Vice City DVD/CD in de speler stoppen? Reageren
K03N Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Euh....de originele Vice City DVD/CD in de speler stoppen? Ik heb de originele Vice City CD erin gedaan. Maar dan werkt het nog niet. Reageren
K.O. Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Zitten er krasjes op vuil op de CD? Anders moet je hem even schoonvegen en dan nog eens proberen. Ook is het misschien handig om het bij iemand anders ook even te proberen, om te controleren of het aan Vice City ligt. Je kunt wel gewoon andere CD's met je E: schijf lezen? Reageren
K03N Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Zitten er krasjes op vuil op de CD? Anders moet je hem even schoonvegen en dan nog eens proberen. Ook is het misschien handig om het bij iemand anders ook even te proberen, om te controleren of het aan Vice City ligt. Je kunt wel gewoon andere CD's met je E: schijf lezen? Ik heb de CD schoongemaakt maar ik heb nog het zelfde probleem. Aan de E: Schijf ligt het niet. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 welke OS gebruik je?? Reageren
K03N Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 welke OS gebruik je?? Sorry, maar wat is OS? Reageren
vice Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 welke OS gebruik je?? Sorry, maar wat is OS? Operating System, zoals Windows XP, Windows 2000, Windows Vista, of Mac en zo. Reageren
K03N Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 welke OS gebruik je?? Sorry, maar wat is OS? Operating System, zoals Windows XP, Windows 2000, Windows Vista, of Mac en zo. Ah oke Ik heb Windows XP Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Controleer eens of hij op een andere pc nog wel met deze cd geïnstalleerd kan worden. Reageren
JeGe Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Haha ik heb dit probleem ook na het installeren van Vice City. Nadat de PC opnieuw word opgestart zegt hij dit niet meer Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Als je nu eens probeerde de install cd te verwisselen voor de play cd op het moment dat de fout weergegeven word? Reageren
gtavcsky Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) Probeer anders eens ff VC te installen in je veilige modus van windows. Zo heb ik ooit es op een oude laptop een flash player aan de praat gekregen. En idd, wissel de cd eens ff als hij deze fout geeft, misschien dat 'jou windows' een andere melding geeft ipv 'plaats de 2e cd van vice city in uw station' Wat nóg een optie is, maar wel veel werk, is een image van je cd te maken. Via nero ofsow...maak een image, activeer deze met daemon tools en probeer hem via deze weg te installen..... Anders zou ik het zo niet weten....good luck! Bewerkt: 15 februari 2009 door gtavcsky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.