Jump to content

Fout instaleren


K03N

Recommended Posts

Zitten er krasjes op vuil op de CD? Anders moet je hem even schoonvegen en dan nog eens proberen. Ook is het misschien handig om het bij iemand anders ook even te proberen, om te controleren of het aan Vice City ligt. Je kunt wel gewoon andere CD's met je E: schijf lezen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zitten er krasjes op vuil op de CD? Anders moet je hem even schoonvegen en dan nog eens proberen. Ook is het misschien handig om het bij iemand anders ook even te proberen, om te controleren of het aan Vice City ligt. Je kunt wel gewoon andere CD's met je E: schijf lezen?

Ik heb de CD schoongemaakt maar ik heb nog het zelfde probleem.

Aan de E: Schijf ligt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer anders eens ff VC te installen in je veilige modus van windows.

Zo heb ik ooit es op een oude laptop een flash player aan de praat gekregen.

En idd, wissel de cd eens ff als hij deze fout geeft, misschien dat 'jou windows' een andere melding geeft ipv 'plaats de 2e cd van vice city in uw station':puh:

Wat nóg een optie is, maar wel veel werk, is een image van je cd te maken. Via nero ofsow...maak een image, activeer deze met daemon tools en probeer hem via deze weg te installen.....

Anders zou ik het zo niet weten....good luck!

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...