Jump to content

Hagedissenhuid Lamborghini.

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is erg simpel, eigenlijk is het er niet op mooier op geworden. Het originele is beter denk ik, maar blijf proberen! :Y Volg een paar tuts. ;)

Geplaatst:

het is natuurlijk een beetje stom om je ding 2x te posten he, hier en in je gallery...

nou ja ik ben het wel met gta konijntje eens dat het er inderdaad niet erg mooier van geworden is, maar blijven proberen je bent zeker wel op de goede weg .

Geplaatst:
het is natuurlijk een beetje stom om je ding 2x te posten he, hier en in je gallery...

nou ja ik ben het wel met gta konijntje eens dat het er inderdaad niet erg mooier van geworden is, maar blijven proberen je bent zeker wel op de goede weg .

Heb je de Gallery van Jon-asses gezien? Die post ook dubbel. :)

Geplaatst:

Heb je de Gallery van Jon-asses gezien? Die post ook dubbel. :)

Inderdaad, maar als hij in het kanaal springt doe je het toch ook niet? :) Ofwel? :puh:

Geplaatst:

Uhm, ik vind hem lelijker geworden. Verder zeg ik niet veel meer omdat dit het meeste was waar je over dit ding kun praten ^_^

Geplaatst:
Worden er misschien ook nog cijfers gegeven?

1

Serieus, ik heb wel eens beter gezien. Je sig is wel mooi, houd die stijl aan en probeer niet om te pictunen. Fail!

Geplaatst: (bewerkt)

Het was ook de bedoeling om dat zo te laten, maar ik maak wel ff een V2. Als je het zo graag wilt.

@ V2 maken is niet mogelijk. Hagedissen huid verwijderen lukt niet.. Sorry.

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...