NickOwnage Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Hier is ie: Rates & Comments zijn welkom! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Het is erg simpel, eigenlijk is het er niet op mooier op geworden. Het originele is beter denk ik, maar blijf proberen! Volg een paar tuts. Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 het is natuurlijk een beetje stom om je ding 2x te posten he, hier en in je gallery... nou ja ik ben het wel met gta konijntje eens dat het er inderdaad niet erg mooier van geworden is, maar blijven proberen je bent zeker wel op de goede weg . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 het is natuurlijk een beetje stom om je ding 2x te posten he, hier en in je gallery...nou ja ik ben het wel met gta konijntje eens dat het er inderdaad niet erg mooier van geworden is, maar blijven proberen je bent zeker wel op de goede weg . Heb je de Gallery van Jon-asses gezien? Die post ook dubbel. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 het is natuurlijk een beetje stom om je ding 2x te posten he, hier en in je gallery...nou ja ik ben het wel met gta konijntje eens dat het er inderdaad niet erg mooier van geworden is, maar blijven proberen je bent zeker wel op de goede weg . Heb je de Gallery van Jon-asses gezien? Die post ook dubbel. Inderdaad, maar als hij in het kanaal springt doe je het toch ook niet? Ofwel? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Nee, dan spring ik in het zwembad. Reageren
ikt Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Uhm, ik vind hem lelijker geworden. Verder zeg ik niet veel meer omdat dit het meeste was waar je over dit ding kun praten Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Worden er misschien ook nog cijfers gegeven? Reageren
ikt Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Worden er misschien ook nog cijfers gegeven? 1 Serieus, ik heb wel eens beter gezien. Je sig is wel mooi, houd die stijl aan en probeer niet om te pictunen. Fail! Reageren
XiPE Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik vind hem niet mooi, je hebt niet eens de moeite gedaan om de "hagendissenhuid" rond de auto weg te doen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Het was ook de bedoeling om dat zo te laten, maar ik maak wel ff een V2. Als je het zo graag wilt. @ V2 maken is niet mogelijk. Hagedissen huid verwijderen lukt niet.. Sorry. Bewerkt: 10 februari 2009 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.