Jump to content

GTA 4 is sloom


-Arnetjeuh-

Recommended Posts

Hi,

GTA 4 werkte perfect, tot vandaag. Ik start het spel op, maar het werkt een beetje traag. Nu, al bij al lijkt dat niet traag, maar politieachtervolgingen of overvallen lukt echt niet meer, want als ik op 'n knopje druk moet ik vijf seconden wachten voordat hij het uitvoert.

Enkele dingen die ik had gedaan, want het spel werkte al slomer dan dit.

1. Patch 2 geïnstalleerd.

2. Op mijn harde schijf stond maar 945 mb meer. Heb vanalles vrijgemaakt en er staat nu ruim 19 Gb op.

3. alles op 'Low' gezet, resolutie op 800x600

niks helpt?!

HULP !

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toevallig anderez ooi zitten installeren? En hoe is je CPU verbruik als je GTA IV doet?

nee, heb niets meer geïnstalleerd sinds die patch, en dat CPU verbruik; daar heb ik nog niet op gelet

GTA IV heeft de neiging je CPU weinig te belasten ofzo. :V iig, je CPU werkt niet op volle kracht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Heb je toevallig anderez ooi zitten installeren? En hoe is je CPU verbruik als je GTA IV doet?

nee, heb niets meer geïnstalleerd sinds die patch, en dat CPU verbruik; daar heb ik nog niet op gelet

GTA IV heeft de neiging je CPU weinig te belasten ofzo. :V iig, je CPU werkt niet op volle kracht.

Wonderlijk genoeg werkt-ie weer ! Vandaag maakte ik dingen vrij tot ik 17 gb vrij had, en het werkt ! En ook heb ik wat gevonden :

GTA IV heeft Intel Core 2 Duo 1.8Ghz nodig, terwijl ik Intel Core 2 Duo 1.66 Ghz heb. maar toch werkt-ie. vet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...