CoolieJoolie Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Gegroet super ninja actie mensen, Ik las laatst dat er een ongeopende ammunation nog was in san fierro, als die er is, waar is hij dan? Er stond erbij dat er een ongeopende stond vlakbij Michelle's garage, maar daar kon ik niks vinden. Ik zou die dan willen gebruiken voor mijn sa-mp server zodat er meer ammunations zijn in san fierro. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Je bedoelt denk ik een van de Interiors van Ammu-Nation die niet is gebruikt. Dat is het Ammu-Nation Interior nummer 5. Deze heeft 2 verdiepingen maar is echter nooit gebruikt. WikiGTA verteld je er iets meer over Coördinaten Ammu-Nation Interior 5 X = 315,385 Y = -142,242 Z = 999,601 Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Je bedoelt denk ik een van de Interiors van Ammu-Nation die niet is gebruikt.Dat is het Ammu-Nation Interior nummer 5. Deze heeft 2 verdiepingen maar is echter nooit gebruikt. WikiGTA verteld je er iets meer over Coördinaten Ammu-Nation Interior 5 X = 315,385 Y = -142,242 Z = 999,601 Die bedoel ik niet... gewoon een ammunation waar je niks kan kopen of binnen kan lopen Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Die bedoel ik niet... gewoon een ammunation waar je niks kan kopen of binnen kan lopen Die ken ik niet Reageren
Basssss Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Die bedoel ik niet... gewoon een ammunation waar je niks kan kopen of binnen kan lopen Die ken ik niet Volgens mij bestaat ie ook niet. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Gegroet super ninja actie mensen,Ik las laatst dat er een ongeopende ammunation nog was in san fierro, als die er is, waar is hij dan? Er stond erbij dat er een ongeopende stond vlakbij Michelle's garage, maar daar kon ik niks vinden. Ik zou die dan willen gebruiken voor mijn sa-mp server zodat er meer ammunations zijn in san fierro. ik denk toch dat je die ammu nation 5 bedoeld ???? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Ik heb nog een kort filmpje gevonden over Ammunation 5. filmpje schijnt niet gepost te kunnen worden ofzo dus hier de link; klikkie! Bewerkt: 17 februari 2009 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.