Davina020 Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Het lukt me niet om de missie just bussiness te doen. Op de pc lukte het wel maar de besturing om te gericht te schieten op de playstion lukt me niet. Hebben jullie een tip? En ik weet sdat je savegame kunt aanvragen voor op de pc als een missie niet lukt maar kan dat ook op de playstation? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 En ik weet sdat je savegame kunt aanvragen voor op de pc als een missie niet lukt maar kan dat ook op de playstation?Ja, in hetzelfde subforum, daar vind je alle informatie die je nodig hebt. Reageren
Davina020 Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ja, in hetzelfde subforum, daar vind je alle informatie die je nodig hebt.Ja oke maar ik snap niet wat ze met Action Replay Max bedoelen. Moet je dat kopen of downloaden? En dan zou ik nog willen weten hoe je just business moet doen want het lukt me niet om gericht te schieten ik schiet steeds uit. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ja oke maar ik snap niet wat ze met Action Replay Max bedoelen. Moet je dat kopen of downloaden?Als je het zou kunnen downloaden dan zal je die informatie niet op dit forum kunnen vinden: dit forum biedt geen hulp m.b.t. warez; kopen dus.En dan zou ik nog willen weten hoe je just business moet doen want het lukt me niet om gericht te schieten ik schiet steeds uit.Lees eerst eens op je gemak de missiebeschrijving op onze walkthrough WikiGTA: klik. Met een controller is handmatig richten inderdaad een stuk lastiger dan met de muis. Het voordeel van deze missie is dat je er zelf niet bij hoeft te rijden, dat doet Big Smoke voor jou. Wat ik deed op de PS2 is richten met de rechter stick en schieten met L1. Probeer dat eens uit. Succes PS Tijdens deze missie heb je op de motor een groot of oneindig aantal kogels, daar hoef je je dus niet druk om te maken. Houd de "vuurknop" dus ingedrukt en focus je volledig op het richten zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.