NickyHendriks Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Hallo ik heb met twee tuts een sig gemaakt. De tekst komt van een tut van JeweetZelluf en de HD Lijnen van een tut van 2fast{0}: Rates en comments plz Reageren
Jay; Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Erg leuk dat je de twee stijlen toepast, maar ze moeten wel samen gaan. Deze lijnen passen helaas niet in de signature. Daarbij zijn de maten ontzettend klein wat het er niet mooier op maakt. Zulke 'HD-lijnen' zijn vaak mooi bij signatures met een ontzettend donkere bovenkant/onderkant en daarbij moet de lengte ook nog eens meezitten. Ik zie dat je actief bezig bent met tutorials maar ik raad je aan om andere soort tut's te volgen dan de huidige. Kijk zelf eens op www.sigresource.com of op www.gfxresource.com Bij het tutorial gedeelte staan ontzettend mooie tut's die daarbij makkelijk te volgen zijn. Je moet wel een beetje kennis van de Engelse taal hebben maar anders leer je dat vanzelf wel. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Erg leuk dat je de twee stijlen toepast, maar ze moeten wel samen gaan. Deze lijnen passen helaas niet in de signature. Daarbij zijn de maten ontzettend klein wat het er niet mooier op maakt. Zulke 'HD-lijnen' zijn vaak mooi bij signatures met een ontzettend donkere bovenkant/onderkant en daarbij moet de lengte ook nog eens meezitten. Ik zie dat je actief bezig bent met tutorials maar ik raad je aan om andere soort tut's te volgen dan de huidige. Kijk zelf eens op www.sigresource.com of op www.gfxresource.com Bij het tutorial gedeelte staan ontzettend mooie tut's die daarbij makkelijk te volgen zijn. Je moet wel een beetje kennis van de Engelse taal hebben maar anders leer je dat vanzelf wel. Dat Engels komt wel goed Maar bedankt voor je rate Ik deed dit ook om de techniek te leren. Ik vond het resultaat wel leuk geworden Reageren
JeWeetZelluf Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Leuk gedaan, Maar volg een paar Full signature tuts daar leer je veel van en ontwikkel je je eigen stijl Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Leuk gedaan, Maar volg een paar Full signature tuts daar leer je veel van en ontwikkel je je eigen stijl Ik kan al goed genoeg PS'en Maar ik had dit alleen even geprobeerd voor de twee technieken Reageren
Ferre Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Meer dan een simpele outcome is het niet. Zou ik het als signature moeten raten dan zag ik een veel te brede sig met een niet bijpassende border (dat zijn hd lijnen. no shit sherlock!) en een vage render. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.