Jump to content

Girlfriends Tip

Sephiroth

Recommended Posts

ik weet nie of het al bekend was maar,

na elke date met je meisje moet je die 2 player nog effe snel doen komt er nog 5% bij. en als je als je sex ken dan komt er in totaal al 20% bij.

zo gaat het best snel :puh:

Delen op andere websites

na elke date met je meisje moet je die 2 player nog effe snel doen komt er nog 5% bij. en als je als je sex ken dan komt er in totaal al 20% bij.

Voor Sex krijg je geen 20% hoor ..

Delen op andere websites

ja en als je de multiplayer doet komt er 5% bij vervolgens moet je ff je vriendin vermoorden :lol: en weer multiplayer doen zo gaat het nog sneller dit kan je doen tot je 100% hebt ;)

EDIT: dit was al lang bekend

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Delen op andere websites

Multiplayer herhaalt de score van de laatste date. Als je bij de laatste date succes had en seks, krijg je bij elke volgende multiplayerdate +10%. Heb je echter geen succes (en dus ook geen seks) krijg je bij elke volgende date -5%.

Delen op andere websites

ik zei tog dat ik nie wist of het al bekend was man...

daarom zeg ik het juist dat het al bekend was dan weet jij het tenminste ik heb het niet negatief bedoelt hoort ;)

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Delen op andere websites

Multiplayer herhaalt de score van de laatste date. Als je bij de laatste date succes had en seks, krijg je bij elke volgende multiplayerdate +10%. Heb je echter geen succes (en dus ook geen seks) krijg je bij elke volgende date -5%.

dat is stom dat er -5% afgaat(ookal hep ik het niet geprobeerd :lol: )

Delen op andere websites

dus als je 4 keer een blunder maakt en je doet dan een sucsesvolle date gaat er dan 20% af? :huh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...