Jump to content

Spel laden?


Michiel23

Recommended Posts

Heey,

Nou ik heb gezocht.. kon er 1 2 3 niet een onderwerp over vinden, nou ik heb vandaag Gta IV dus gekocht voor de pc ben zo aan het spelen, krijg de politie achter me aan tot het wat te heet word onder mn schoenen. :D Ik wil dus een opgeslagen spel laden, maar mijn opgeslagen spel laad hij dus niet door... Heb het een paar keer geprobeerd, ik heb dus de missie cousins bellics opgeslagen, kreeg de politie achter me aan zo heftig dat ik weer opnieuw mn opgeslagen spel wou laden ik heb wel een kwartier gewacht maar dan is hij nog aan het laden... :duh: Heeft iemand enig idee hoe dit kan wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

He je de 2 patches geinstalleert?

En wat zijn je specs?

Naam van besturingssysteem Microsoft® Windows Vista™ Home Premium

Versie 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001

Andere beschrijving van besturingssysteem Niet beschikbaar

Leverancier van besturingssysteem Microsoft Corporation

Systeemfabrikant ASUSTeK Computer INC.

Systeemtype Op x64-gebaseerde PC

Processor AMD Sempron Processor 3200+, 1808 MHz, 1 core('s), 1 logische processor(s)

Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1

Totaal fysiek geheugen 3,00 GB

Beschikbaar fysiek geheugen 2,13 GB

Totaal virtueel geheugen 6,22 GB

Beschikbaar virtueel geheugen 4,68 GB

Ruimte voor wisselbestand 3,29 GB

Wisselbestand C:\pagefile.sys

Hier een beetje genoeg aan? :7 Tja hij moet hem kunnen draaien dunkt mij, hij daarit voor de rest goed. daar komt ook het tweede probleem bij ik kom niet uit het spel.. :bonk: Als ik op Quit game klik laad hij en laat hij maar eruit kom ik niet... :-( Ja en ik heb die patches geinstalleerd! Houd altijd updates bij maak 1x in de week mn pc schoon dus ik heb echt geen idee hoe dit kan... Dus ik kom niet uit de game en hij laad geen opgeslagen game meer nadat ik een tijdje gespeeld heb. Dan moet ik helemaal weer opnieuw opstarten in WIndows. Kan je me helpen, want ik baal hier wel wat van... :?

Groeten Michiel23 ;)

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Dat jij hem kunt spelen :O

Die processor komt niet eens in de buurt van de minimum specs dus dat zal het probleem waarschijnlijk zijn.

Tja hij draait perfect hoor, dus je zegt dan mn processor te laag is? Ja sorry zit niet echt in die computerbuisness... :bonk: In iedergeval hartstikke bedankt voor je reactie, hij speelt voor de rest prima alleen kan ik een opgeslagen spel na een tijdje niet meer laden nou daar kan ik mee leven. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...