Remi-X Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Dit vind ik och best wel irritand. De laatste tijd blijven toetsen haken, of doen z het niet voordat jeer een harde ros op geeft. Alleen heb ik niet echt he idee dat het aan mn toetsnborden ligt, maar meer an mn PC. Ik heb het namelijk nu al opeenvolgend met 2 toetsenborden, 1 oude PS2 en een bedraade USB. Dus ik heb geen idee hoe dit nou kan komen. Iemand een idee? Reageren
Hayte Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 probeer een andere USB poort? Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 minder pindekaas eten (grapie) wat dach eens van die toestenbord schoon te maken na een tijdje kruip er altijd wel ergens stof of andere resten er tussen Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Hoe maak je zo'n toetsenbord dan schoon? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Je kunt natuurlijk ook een draadloos toetsenbord met eventueel een draadloze muis kopen. Ook kun je proberen om bijvoorbeeld een USB-Stick in de USB poort te steken waar je toetsenbord normaal inzit. Als je USB-Stick ook niet goed werkt zal er iets mis zijn met je USB poort. Dan zou je hem kunnen laten repareren maar als hij niet te repareren valt zul je een nieuw moederbord nodig hebben. Grtz RD Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Hoe maak je zo'n toetsenbord dan schoon? ik weet niet of "blokker " nog die cyberclean potjes nog heb die zijn special gemaakt voor schoonmaken van toetsenborden Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 heb je de software ervan geinstalleerd? zoja verwijder die, die kunnen weleens irritant doen bij oudere systemen, zonee kun je het eens proberen het juist te installeren alhoewel ik niet denk dat het wat gaat helpen. heb je ook gewoon USB 2.0? als je nog 1.1 hebt krijg je recht onder zon popup dat je USB snelheid sneller kan of iets in die richting Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Waarom denk iedereen dat ik alleen een USB toetsenbord heb? Ik heb namelijk het zelfde probleem met de PS2! Maar zonet had ik nog een raar probleem, waarschijnlijk door het PS2 toetsenbord. Mn pc kwam niet verder dan het BIOS scherm Dus, ik de USB er weer in stoppen, start mn PC wel op. Welliswaar een andere poort, en mn toetsen lijken weer t werken. Behalve spatie Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Waarom denk iedereen dat ik alleen een USB toetsenbord heb? Ik heb namelijk het zelfde probleem met de PS2! Maar zonet had ik nog een raar probleem, waarschijnlijk door het PS2 toetsenbord. Mn pc kwam niet verder dan het BIOS scherm Dus, ik de USB er weer in stoppen, start mn PC wel op. Welliswaar een andere poort, en mn toetsen lijken weer t werken. Behalve spatie Ga eens naar configuratiescherm->systeem->hardware->apperaatbeheer en zoek hier je toetsenbord op. Eenmaal gevonden, op installatie ongedaan klikken, links in het balkje bovenaan. Dan pc herstarten. Dit is wat ik deed toen op mijn toetsenbord ineens een aantal toetsen stopte met werken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Waarom denk iedereen dat ik alleen een USB toetsenbord heb? Ik heb namelijk het zelfde probleem met de PS2! Maar zonet had ik nog een raar probleem, waarschijnlijk door het PS2 toetsenbord. Mn pc kwam niet verder dan het BIOS scherm Dus, ik de USB er weer in stoppen, start mn PC wel op. Welliswaar een andere poort, en mn toetsen lijken weer t werken. Behalve spatie Ga eens naar configuratiescherm->systeem->hardware->apperaatbeheer en zoek hier je toetsenbord op. Eenmaal gevonden, op installatie ongedaan klikken, links in het balkje bovenaan. Dan pc herstarten. Dit is wat ik deed toen op mijn toetsenbord ineens een aantal toetsen stopte met werken. Nog een keer: ook mn PS2 toetsenbord werkt niet lekker. Dus lijkt me logisch dat er geen install voor nodig is. BTW: Mn usb doet het weer goed, dus Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Vragen om een slotje is niet nodig. Er kan altijd nog iemand zijn die nog wat wil toevoegen of hetzelfde probleem heeft, maar waarbij de oplossingen niet helpen. Dus gelieve minder met het slotje te zwaaien. Dit geldt overigens niet enkel voor jou, maar voor meer leden die met slotjes zwaaien (en dan heb ik het dit keer niet over moderators of admins). Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Vragen om een slotje is niet nodig. Er kan altijd nog iemand zijn die nog wat wil toevoegen of hetzelfde probleem heeft, maar waarbij de oplossingen niet helpen. Dus gelieve minder met het slotje te zwaaien. Dit geldt overigens niet enkel voor jou, maar voor meer leden die met slotjes zwaaien (en dan heb ik het dit keer niet over moderators of admins). Naja, ik bedoel meer dat mijn probleem is opgelost, niet zozeer dat er een slotje op moet hoor Ik wist zo gauw niet welk emoticon ik anders kon gebruiken Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Excuses dat ik nogal afdwaal maar waarom is dat slotjes smiley er ingebouwd als je het niet mag gebruiken? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Excuses dat ik nogal afdwaal maar waarom is dat slotjes smiley er ingebouwd als je het niet mag gebruiken? De slotje-smilie is volgens mij vooral in het leven geroepen voor de moderators en administrators. Héél lang geleden was er eenzelfde smilie met een heel boos gezichtje. Dit schrok veel mensen af (omdat de meeste topics waarop een slotje komt niet slecht bedoelt zijn) en daarom besloot Arjen (als ik het me goed herinner) een lachende smilie met een slotje te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.