dv5190ea Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 hallo, Ik heb op zolder mijn logitech wingman formula gp weer gevonden. Ik heb de nieuwste vista drivers er voor geinstalleerd maar ik weet niet welke instelling ik in GTA zelf moet veranderen om hem aan de praat te krijgen. Weten jullie welke instelling ik moet veranderen? Graag hoor ik van jullie latr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 hallo,Ik heb op zolder mijn logitech wingman formula gp weer gevonden. Ik heb de nieuwste vista drivers er voor geinstalleerd maar ik weet niet welke instelling ik in GTA zelf moet veranderen om hem aan de praat te krijgen. Weten jullie welke instelling ik moet veranderen? Graag hoor ik van jullie latr Volgens mij is GTA IV helemaal niet compatibel met stuurwielen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Dat klopt. Het is helaas niet mogelijk om een stuurwiel te gebruiken in GTA 4. GTA is ook maar met een klein aantal controllers te spelen, en met geen enkel stuurwiel helaas. Gelukkig zuigt de toetsenbord besturing niet zo heel erg in dit spel, dus dat valt dan weer mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Volgens mij is GTA IV helemaal niet compatibel met stuurwielen? Dat klopt. Het is helaas niet mogelijk om een stuurwiel te gebruiken in GTA 4. GTA is ook maar met een klein aantal controllers te spelen, en met geen enkel stuurwiel helaas.Ben ik dan de enige die een beschrijving in beeld heeft van de laatste patch bij Rockstar Games Social Club? Volgens mij is daar heel duidelijk te lezen welke stuurwielen worden ondersteund!Gebruik m'n tutorial om je stuurwiel te kunnen gebruiken in GTA IV. Veel plezier ermee. PS Zoals je dus kunt lezen heb je software van Logitech nodig om de besturing in te stellen voor GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.