Jump to content

Stuurtje in gta iv

dv5190ea

Recommended Posts

hallo,

Ik heb op zolder mijn logitech wingman formula gp weer gevonden.

Ik heb de nieuwste vista drivers er voor geinstalleerd maar ik weet niet welke instelling ik in GTA zelf moet veranderen om hem aan de praat te krijgen.

Weten jullie welke instelling ik moet veranderen?

Graag hoor ik van jullie

latr _O_

Delen op andere websites

hallo,

Ik heb op zolder mijn logitech wingman formula gp weer gevonden.

Ik heb de nieuwste vista drivers er voor geinstalleerd maar ik weet niet welke instelling ik in GTA zelf moet veranderen om hem aan de praat te krijgen.

Weten jullie welke instelling ik moet veranderen?

Graag hoor ik van jullie

latr _O_

Volgens mij is GTA IV helemaal niet compatibel met stuurwielen?

Delen op andere websites

Dat klopt.

Het is helaas niet mogelijk om een stuurwiel te gebruiken in GTA 4. GTA is ook maar met een klein aantal controllers te spelen, en met geen enkel stuurwiel helaas. Gelukkig zuigt de toetsenbord besturing niet zo heel erg in dit spel, dus dat valt dan weer mee. :Y

Delen op andere websites

Volgens mij is GTA IV helemaal niet compatibel met stuurwielen?
Dat klopt. Het is helaas niet mogelijk om een stuurwiel te gebruiken in GTA 4. GTA is ook maar met een klein aantal controllers te spelen, en met geen enkel stuurwiel helaas.
Ben ik dan de enige die een beschrijving in beeld heeft van de laatste patch bij Rockstar Games Social Club? Volgens mij is daar heel duidelijk te lezen welke stuurwielen worden ondersteund!post-58866-1234222082.jpg

Gebruik m'n tutorial om je stuurwiel te kunnen gebruiken in GTA IV. Veel plezier ermee. ^_^

PS Zoals je dus kunt lezen heb je software van Logitech nodig om de besturing in te stellen voor GTA IV.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...