pinopower Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ok ik zit op de opleiding ict medewerker. maar nu vraagt een leraar aan mijn wat het volgende ding op het plaatje is. Ik heb gevonden een Coverplate maar er moet ook nog een nederlands woord voor zijn. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Afdekplaatje misschien? Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 gewoon PCI plaatje, pci afdek plaatje ofzo, weet ik veel, wie is hier de ICTer? Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) Zal er ook een naam zijn voor zo'n ding? Afdekplaatje lijkt me het meest logisch. Het plaatje dekt namelijk wat af, namelijk stof. EDIT: Bij Google "PCI Afdekplaatje" geef veel afbeeldingen van zo'n ding. Lijkt me dus een goede informele naam. Bewerkt: 10 februari 2009 door Sprunk Reageren
ikt Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Wat heb je eraan om de buitenkast van de computer te kennen. Een PCI/AGP/PCI-E klepje heeft niets met computers te maken qua techniek. Schotel mij maar dingen voor als FSB, RAM en al dat soort zaken. Maargoed, het is een PCI klepje. Geen idee of het goed is. Boeit mij ook niet zoveel en het zou ook niet zo belangrijk moeten zijn. Als je aan iemand uitlegt dat die de PCI klep moet verwijderen snapt die er niets van, maar als je zegt dat die de klepjes aan de achterkant van de computer moet verwijderen ofzo snapt die het misschien wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.