soulbody Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 ik heb in het begin van het spel veel gecheat (eerst de achievement gehaalt) enkel finish him heb ik niet gedaan. nu ben ik op het einde (in compleet andere savegame) en wil ik deze achievement wel halen. alleen staat deze nog steeds blocked. kan ik dit deblocken? ik wil namelijk iedere achievement halen in gta IV. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 daarvoor zul je opnieuw moeten beginnen, maar dat moet geen probleem zijn, aangezien je enkel er een paar vuisten voor nodig hebt Reageren
soulbody Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 daarvoor zul je opnieuw moeten beginnen, maar dat moet geen probleem zijn, aangezien je enkel er een paar vuisten voor nodig hebt maar zelfs in een compleet andere savegame lukt het niet (ja het zijn er 10 en is binnen de 4 minuten) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.