Tommyfrogy Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 hey, weet iemand een leuke rts?, iets zoals Age Of Empires? Reageren
-eend- Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ehm.. Empire earth 2 is wel geinig voor een tijdje.. ( EE3 moet je niet aan beginne ) Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 laat me raden, niks is beter dan age of empires?, heb de cd al gepakt van AoE2... Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Ik heb zelf laatst Imperium Romanium gespeeld, ik vond het een leuke game om te spelen en het lijkt op sommige gedeeltes op AoE. Hier is een kleine recensie over de game: >Klik< Grtz RD Reageren
Sjoelie Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Cossacks vind ik heel goed! moet je wel voor 5 euro kunnen vinden Reageren
-eend- Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Bij stronghold heb je alleen vijanden als je de campaigns speelt, en daar is nou net niks aan.. Anders zit je alleen beetje voedsel bij elkaar te schrapen. Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Bij stronghold heb je alleen vijanden als je de campaigns speelt, en daar is nou net niks aan..Anders zit je alleen beetje voedsel bij elkaar te schrapen. er zijn er ook genoeg die eigen gemaakt maps hebben gemaakt voor 1 speler weet niet of ze nog in omloop zijn maar er zijn er een helestapel die totaal gemaakt zijn voor mensen die meer dan 1000 mannetje wilt vechten on stronghold 1, stronghold 2 zijn ook wel een stapel single play maps die goed verder heb je natuurlijk cossacks 1 + uitbreidinging , cossacks 2 , Rise of Nations + uitbreidingen , Settlers 2,3,4,5 + uitbreidingen , C&C tot C&C 3 , Ancient wars Sparta , Alexander , en nog komende starcraft 2 Reageren
-eend- Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Ik heb alleen stronghold deluxe he Reageren
candesco Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 hey, weet iemand een leuke rts?, iets zoals Age Of Empires? Rise of Nations. tegenwoordig al voor een prikje te koop, samen met de expansion thrones & patriots. Lijkt erg veel op AoE, maar dan wat uitgebreider. Dezelfde makers van AoE, ensemble studios (r.i.p.), hebben ook nog Age of Empires III op de markt gegooid en daarnaast ook Age of Mythology. AoM is een rts gebaseerd op de griekse, egyptische en noorse mythen en sagen. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 hey, weet iemand een leuke rts?, iets zoals Age Of Empires? Rise of Nations. tegenwoordig al voor een prikje te koop, samen met de expansion thrones & patriots. Lijkt erg veel op AoE, maar dan wat uitgebreider. Dezelfde makers van AoE, ensemble studios (r.i.p.), hebben ook nog Age of Empires III op de markt gegooid en daarnaast ook Age of Mythology. AoM is een rts gebaseerd op de griekse, egyptische en noorse mythen en sagen. Rise of nations is idd een heel vet spel, bdankt voor de tip =)'vooral de risk achtige campaign is heel tof. Reageren
-eend- Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Rise of legends is ook wel goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.