Jump to content

Dwayne


paul007

Recommended Posts

Hey iedereen,

Waarom belt Dwayne mij nooit op? Ik kan hem niet opbellen want hij moet mij eerst bellen. Ik heb de Story-Line uitgespeeld en zit nu op 95%. Het Like-Percentage van Dwayne is 64%, en het Respect is 65%. Verder heb ik hem zeker niet gedood want ik heb gewoon het huis van Playboy X.[/font] Wat kan ik doen om misschien Dwayne's aandacht een beetje te trekken? ^_^

EDIT: Ik heb ook positief gereageerd op zijn E-Mail.

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, als je zeker weet dat je positief op zijn mail gereageerd hebt, kun je niet veel meer doen dan wachten. 64% is niet bepaald veel, maar ook niet weinig. Mijn advies: wacht gewoon een tijdje, waarschijnlijk zal hij je vanzelf opbellen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik ook,

Je moet naar het internet café en daar zal Dwayne je ongetwijfelt een mailtje sturen om wat leuks te gaan doen.

Dus antwoord positief en hij zal je vanzelf een keertje bellen.

Hij geeft aan positief gereageerd te hebben in zijn post. Het kan natuurlijk wel zijn dat hij per ongeluk op het verkeerde knopje heeft gedrukt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem had ik ook,

Je moet naar het internet café en daar zal Dwayne je ongetwijfelt een mailtje sturen om wat leuks te gaan doen.

Dus antwoord positief en hij zal je vanzelf een keertje bellen.

Hij geeft aan positief gereageerd te hebben in zijn post. Het kan natuurlijk wel zijn dat hij per ongeluk op het verkeerde knopje heeft gedrukt. :puh:

Nope, ik ben er echt zeker van. Ergens bij mijn stats staat ook dat ik alleen maar Positieve Mailtjes heb verstuurd en nog geen één Negatief Mailtje. Dus daar kan het niet aan liggen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook best kunnen dat je Whiz op standby staat. Dat kan je ook niet gebeld worden door Dwayne, en dus ook geen activiteiten met hem doen.

Nee mijn mobiel staat niet op Wireless, maar ik denk dat ik gewoon nog moet wachten.. Maar ik vind het wel erg vreemd, want ik heb nu de 100% gehaald, ben al aardig wat dagen verder. En hij heeft me nog steeds niet gebeld.

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou ook best kunnen dat je Whiz op standby staat. Dat kan je ook niet gebeld worden door Dwayne, en dus ook geen activiteiten met hem doen.

Nee mijn mobiel staat niet op Wireless, maar ik denk dat ik gewoon nog moet wachten.. Maar ik vind het wel erg vreemd, want ik heb nu de 100% gehaald, ben al aardig wat dagen verder. En hij heeft me nog steeds niet gebeld.

Dwayne is immers best handig met de sterke back up!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...