Jump to content

Einde verhaallijn GTA 4?


lavalampos

Recommended Posts

Toevallig heb ik gisteravond dezelfde missie gespeeld.

Indien je Dimitri moet vermoorden heb je voor revenge gekozen volgens mij. Na het vermoorden van Dimitri ben ik van die boot weggegaan terug de stad in. Binnen 10minuten IRL werd ik gebeld door Roman. Hij vertelde dat hij vandaag ging trouwen blablabla (je word dus pas gebeld denk ik bij het begin van een nieuwe dag)

Kort daarna werd ik gebeld door Kate of ik haar kon ophalen (om 10u am in het spel) om met haar naar de kerk te gaan.

Aangezien jij al 2uur IRL rond rijd (4 dagen in het spel volgens mij) moet er wat aan de hand zijn.. Misschien dat je een missie (revenge?) niet goed hebt afgerond? Zie je helemaal nergens een symbooltje staan op de map (klein dat je eroverheen kijkt)

Wat ik wel raar vind is dat je eerst zegt dat je Dimitri moet vermoorden (revenge dus) maar dat je later zegt dat Roman bij zijn huwelijk is gedood (deal dus)... In je verhaal klopt er dus ook al iets niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...