Jump to content

Autorai 2009


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

De Autorai van 2009 is weer opkomst! Nog even en dan kunnen wij weer van de Autorai genieten.

Deze keer is het overigens anders als de voorgaande shows; er komen 7 verschillende autowerelden. Dit betekend dat het dus niet meer per merk gesorteerd wordt. Hier de volgende werelden:

Sportscars

Feel the power and the speed! Dat is het credo van de Sportscar-wereld.

Power en PK's, aerodynamisch design, felle kleuren: snelheidsduivels voelen zich hier meteen thuis. Maar ook rustigere autorijders willen ongetwijfeld de sfeer van deze Formule 1-achtige entourage opsnuiven.

Luxury

Business as usual? Verre van dat! De luxury wereld toont de meest exclusieve business-cars die in Nederland rondrijden. Laat u onderdompelen in een sfeer van luxe en comfort.

Green Innovations

De toekomst begint nu! De ontwikkelingen voor schone en zuinige autos volgen elkaar in rap tempo op. Gelukkig niet meer weg te denken in onze maatschappij en steeds meer binnen het bereik van het grote publiek. Waar staat u en wat kan uw bijdrage zijn aan een schoner milieu? Ontdek het in de Green & Alternative Power-wereld op AutoRAI 2009.

City & Compact

Snel, hip, handig en veilig zijn de kenmerken van de autos in de City & Compact-wereld. Op de kleinste plekken inparkeren, manoeuvreren tussen het drukke stadsverkeer door, snel en gemakkelijk van A naar B? Met deze autos draait u daar uw hand niet voor om. Het stadse decor van de City & Compact-wereld brengt u niet van de wijs in ieder geval!

Family & Travel

Met de kids erop uit? Royale bagageruimte voor vakantietripjes? Fietsen mee? De hond achterin? Maar ook: comfortabel woon-werkverkeer? In de Family-wereld heeft u volop keuze uit grotere autos die voor meerdere doeleinden geschikt zijn.

Cabrio

Wind in de haren, voet op het pedaal en genieten maar! Autorijden is fun en dat ervaar je in de Cabrio-wereld met een keur aan softtop- en hardtop cabrio's. Het is pas voorjaar, maar hier krijgt u al het ware zomergevoel.

Adventure

Een stoere en ruige omgeving met in de spotlights verschillende vierwiel aangedreven terreinwagens. Dat staat u te wachten in de Adventure-wereld. Voor op modderige wegen, in de bergen, bij off-road avonturen, bij sneeuw of om u gewoon extra veilig te voelen op reguliere wegen. Kies hier welke adventure-look bij u past. Of bekijk de SUV in de Urban Jungle

Openingstijden:

Dinsdag 31 maart 20.00 24.00 uur

Woensdag 1 april 11.00 20.00 uur

Donderdag 2 april 11.00 20.00 uur

Vrijdag 3 april 11.00 20.00 uur

Zaterdag 4 april 10.00 18.00 uur weekend

Zondag 5 april 10.00 18.00 uur weekend

Maandag 6 april 11.00 20.00 uur

Dinsdag 7 april 11.00 20.00 uur

Woensdag 8 april 11.00 20.00 uur

Donderdag 9 april 11.00 22.00 uur avondopenstelling!

Vrijdag 10 april 11.00 22.00 uur avondopenstelling!

Zaterdag 11 april 10.00 18.00 uur weekend

De volgende merken komen (zoals tot nu toe bekend is)

Alfa Romeo - Aston Martin - BMW

Audi - Burton - Cadillac

Chevrolet - Caterham - Chrysler

Dodge - Ford - Hummer

Hyundai - Jaguar - Jeep

Kia - Land Rover - Lexus

Lotus - Maserati - Mazda

Mercedes-Benz - Mini - Noble

Opel - Porsche - Saab

Seat - Skoda - Suzuki

Toyota - Ultima - Smart

Ultima - Volvo - Volkswagen

Westfield

Meer informatie is te vinden op www.autorai.nl.

Wie gaat er dit jaar allemaal? Mij zul je er zeker vinden. Welke dag ik er ben weetik alleen nog niet.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gijsso

    9

  • chopperboy

    7

  • De Stofzuiger

    4

  • Sonny-The-Pilot

    3

Ik denk dat ik ook ga, weet ook alleen nog niet wanneer :puh:

Edit: GTA forum meeting@RAI :schater:

Als de entree gratis is kom ik :Y

Dan zal je wel niet komen, het is namelijk niet gratis. Zie hier alles over de kosten.

:schater: Alleen het parkeren kost al 20 euro

Ik vind de kosten zelf wel meevallen, oke het kan goedkoper, vooral het parkeren, maar ik kan nou ook weer niet zeggen dat ik het zo vreselijk duur vind. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En iedereen die moe gelopen de RAI verlaat kan zich melden bij mij voor een koude ranja. Woon er namelijk 10 meter vandaan :D Maar op de Autorai moeten we nog eventjes wachten, éérst gaan we morgen lekker aan de Huishoudbeurs beginnen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er zeker weer naartoe, ik ben er in '05 en '07 ook al naartoe geweest :D. Weer lekker gratis goodies scoren :puh:

Haha, ik hoop wel dat er wat meer gratis spulletjes zijn als in 2007, toen was er volgens mij bijna niks... :N

En iedereen die moe gelopen de RAI verlaat kan zich melden bij mij voor een koude ranja. Woon er namelijk 10 meter vandaan :D Maar op de Autorai moeten we nog eventjes wachten, éérst gaan we morgen lekker aan de Huishoudbeurs beginnen :7

Lekker :D Alleen 10m is dat niet wat overdreven?

Link to comment
Delen op andere websites

lol@gta-sheep, dan woon ik dus vlakbij jou, ik woon er zo'n 200m vandaan :puh: Ik weet nog niet of ik ga komen, natuurlijk wel leuk om mijn camera eens goed te testen... Maar eerst maar eens kijken wanneer ik vakantie heb...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er zeker weer naartoe, ik ben er in '05 en '07 ook al naartoe geweest :D. Weer lekker gratis goodies scoren :puh:

Haha, ik hoop wel dat er wat meer gratis spulletjes zijn als in 2007, toen was er volgens mij bijna niks... :N

2007 was inderdaad behoorlijk karig. Er werd maar heel weinig weggegeven. Jammer. Ik hoop dat ze nu niet gaan bezuinigen op de goodies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga waarschijnlijk wel. Alleen vind ik het wel jammer dat er merken zijn die er niet staan. En de auto's staan nu ook niet meer op merk, maar op type. SUV bij SUV, sportwagen bij sportwagen, enz. En dat vind ik toch wel een beetje een minpuntje. Ik ben trouwens ook gratis, tot en met 14, dus waarschijnlijk ga ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...