De Stofzuiger Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 Zij er al mensen geweest? Ik ga vandaag er naar toe,ik ga om 9 uur weg. Heb er echt zin in Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Zij er al mensen geweest? Ik ga vandaag er naar toe,ik ga om 9 uur weg. Heb er echt zin in ik ga er ook heen maar pas om 12:00 Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Voor mij wordt het donderdag. Ik mag een half dagje school skippen. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 (bewerkt) Ik ben vandaag naar de Rai geweest Het was erg gaaf,de mooiste auto vond ik de Mercedes SL63 AMG. Daar heb ik ook nog ingezeten,en die zit echt geweldig. Maar we waren er om gewoon wat te kijken maar ook om te kijken voor een nieuwe auto,we hebben toen naar de Mercedes C-klasse,R-klasse,CLS-klasse,E-klasse en de Audi A4,en Audi A6 gekeken. Ik zelf vind de C klasse en de A4 te klein,en de R(lange versie) was wat mij betreft het beste,echt een gigantische auto. Ik heb ook foto's gemaakt,de kwaliteit is helaas niet zo goed. Van de F40 wou ik ook nog een foto van de achterkant maken,dus ik liep naar de achterkant van de omheining waar het stopte en liep er langs,werd er meteen door de beveiliging geroepen dat ik weg moest Bewerkt: 5 april 2009 door phantom Reageren
.Senne Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Vredestein/Giugiaro Frazer-Nash Namir concept Ö Je hebt daar wel een exclusieve foto hoor Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Geplaatst: 6 april 2009 Ik vind het een erg mooie auto,maar ik was weer vergeten hoe die heet. Dus bedankt senneken Hier wat meer pics van die auto: Reageren
chopperboy Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Heb ik ook nog wat leuke platen om te sharen: Heb nog meer, maar ik up ze maar niet allemaal tegelijk, want dan gaat het mis Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Zeker mooie plaatjes Ik kan echt niet wachten tot donderdag Reageren
Torritor Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Sommige scholieren hebben een halve dag school, omdat ze dan naar de Autorai gaan. Dus, zij hebben dan vette mazzel! Maar ze moet dan wel weer vanalles inhalen, die ze gemist hebben. Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Sommige scholieren hebben een halve dag school, omdat ze dan naar de Autorai gaan. Dus, zij hebben dan vette mazzel! Maar ze moet dan wel weer vanalles inhalen, die ze gemist hebben. Ik skip ook een half dagje, en ik hoef niks in te halen Maar ik moet ook 2 uur rijden. Reageren
Torritor Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Sommige scholieren hebben een halve dag school, omdat ze dan naar de Autorai gaan. Dus, zij hebben dan vette mazzel! Maar ze moet dan wel weer vanalles inhalen, die ze gemist hebben. Ik skip ook een half dagje, en ik hoef niks in te halen Maar ik moet ook 2 uur rijden. Nou, dat is pure mazzel, die je hebt! Volgens mij hoeven de meeste scholieren niks in te halen, als ze een halve dag afwezig zijn. Maar een hele dag, wel. Maar jij hebt er geen problemen mee. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 ik WIL gaan heb morge vrij (toetsweek FTW!!!) maar heb geen geld en mag niet van ouders Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Sommige scholieren hebben een halve dag school, omdat ze dan naar de Autorai gaan. Dus, zij hebben dan vette mazzel! Maar ze moet dan wel weer vanalles inhalen, die ze gemist hebben. Ik skip ook een half dagje, en ik hoef niks in te halen Maar ik moet ook 2 uur rijden. Nou, dat is pure mazzel, die je hebt! Volgens mij hoeven de meeste scholieren niks in te halen, als ze een halve dag afwezig zijn. Maar een hele dag, wel. Maar jij hebt er geen problemen mee. Als ziet welke vakken ik dan skip (beeldend vorming, muziek en gym) valt er niks in te halen Reageren
chopperboy Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik had toen ook toetsweek. Had dus gewoon een halve week vrij met 2 uurtjes school Ja en dan komt de autorai goed uit Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Hoe zit het eigenlijk met alle goodies? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.